728 x 90

شورش و اعتراض در زندانها,

وضعیت وخیم بهداشتی در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه

-

زندان دیزل آباد کرمانشاه
زندان دیزل آباد کرمانشاه
بر اساس گزارشات دریافتی، در بند جوانان زندان دیزل‌آباد کرمانشاه، مدت یک هفته است که سیستم آب کاملاً قطع بوده و تنها در ساعت ۱۲ شب به‌بعد برای ساعتی چند وصل می‌شود. ازدحام افراد زندانی، و نیاز به آب برای بهداشت، تغذیه، و حمام و... از ضرورتهای اولیه در محیط زندان است. در این مورد زندانی‌ها چندین بار اعتراض و تجمع کرده‌اند اما تابحال اعتراضها بی‌نتیجه بوده است.

طبق اظهارات رئیس جلاد زندان دیزل‌آباد. علت مسأله تغییر سیستم لوله کشی است که به‌دلیل طولانی شدن این موضوع و سهل‌انگاری مسئولان مربوطه، اوضاع بهداشتی این بند در حال بروز یک فاجعه واقعی است.

در این مورد نگرانی خانواده‌ها هم قابل بررسی است که این محیط، بخودی خود یک مکان آلوده، نامناسب، بسیار قدیمی، و ناسالم از حیث بهداشتی است، چه رسد به این‌که سیستم آبرسانی این بند با بیش از ۵۰۰ نفر جمعیت کاملاً قطع باشد. به گفته خانواده‌ها، قطعاً زندگی در اینگونه شرایط از حیث حقوق ابتدایی انسانها بسیار وضع اسفناک و غیرقابل پذیرشی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37879969-930e-4ddc-a9e6-a180770379d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات