728 x 90

سوريه,

دفع حملات نیروهای اسد در حلب – گزارش اختصاصی + تصویر

-

بمباران حلب توسط هواپیماهای روسی و رژیم اسد
بمباران حلب توسط هواپیماهای روسی و رژیم اسد
مصطفی العبدالله مدیر دفتر تلویزیون حلب الیوم در حلب طی مصاحبه‌یی با سیمای آزادی درباره حمله زمینی گسترده نیروهای اسد و عوامل اعزامی خامنه‌ای گفت: انقلابیون توانستند این حملات را دفع کنند و نه نیروهای رژیم (اسد) و نه (نیروهای) آخوندهای حاکم بر تهران نتوانستند هیچ‌کدام از مناطق شهر محاصره‌ شده (حلب) را به تصرف خود در آورند. اما تلاش‌های رژیم (اسد) و روسیه و شبه‌نظامیان ادامه دارد تا بخشهای بزرگی از مناطق شهر را به کنترل خود درآورند و این حملات هم‌چنان باعث شهادت دهها نفر و مجروح‌شدن صدها نفر شده است و زیرساختهای شهر را نیز نابود می‌کند.

 
 
مصطفی العبدالله افزود: بمبارانهای مستمر هوایی در کمتر از دو روز بیش از 110 شهید در مناطق تحت محاصره شهر بر جای گذاشت؛ تمرکز این حملات، بیشتر در مناطق الفردوس و بستان القصر بوده است.

 
 
به گزارش اورینت نیوز، روز جمعه رزمندگان سوری در شهر حما، شماری از سرکردگان عوامل اعزامی خامنه‌ای را به هلاکت رساندند.
 
 
 
اورینت نیوز گفت، طی این عملیات یک کاروان افسران رژیم ایران و روسیه هدف قرار گرفت و شش تن از افسران روسی نیز کشته شدند. این منبع در گزارش دیگری، از هلاکت یکی از سرکردگان ارشد حزب‌الشیطان وابسته به رژیم آخوندی در درگیریهای حلب خبر داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2160f02-8f45-4556-863f-8584b3f7ec70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات