728 x 90

دخالتهای ایران,

وندی شرمن: اجازه نمی‌دهیم رژیم ایران صلح و امنیت را به خطر بیاندازد

-

وندی شرمن
وندی شرمن
روز جمعه 23مهر 95 وندی شرمن، معاون سابق وزیر خارجه آمریکا گفت: درست است که با رژیم ایران توافق هسته‌یی کردیم اما اجازه نمی‌دهیم صلح و امنیت را به خطر بیاندازد.

وندی شرمن پس از شرکت در اجلاس شورای رهبری جهانی در واشینگتن گفت من هرگز انتظار نداشتم جدا از مسأله هسته‌ای، توافق اتمی، رفتار رژیم ایران در دیگر زمینه‌ها را تغییر دهد. به همین دلیل باراک اوباما و جان کری و همه ما گفتیم که همه تحریمهای دیگر علیه رژیم تهران به‌دلیل حمایت آن از تروریسم، رفتارهای بد رژیم در خاورمیانه و جهان و نقض حقوق‌بشر و گسترش تسلیحات باید به قوت خود باقی بماند.

وندی شرمن افزود: طی چند روز اخیر که در سواحل یمن به ناوهای آمریکا شلیک شد، به درستی آمریکا واکنش نشان داد و محل رادارهایی را که این حملات از آنها صورت گرفت، هدف گرفت. بنابراین آمریکا باید برای رژیم ایران روشن کند، با این‌که ما این توافق هسته‌یی را انجام داده‌ایم، ولی به آنها اجازه نخواهیم داد به شیوه‌ای عمل کنند که مغایر صلح و امنیت در جهان باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5223c52d-d15f-45fb-9fbf-07250fb63f75"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات