728 x 90

اخبار اعتراضى,

مادر یکی از شهدای عاشورای قیام ۸۸: نوبت ناله‌های حاکمان ظالم است

-

نوبت ناله‌های حاکمان ظالم است
نوبت ناله‌های حاکمان ظالم است
مادر امیرارشد تاجمیر یکی از جوانانی که در روزی عاشورای قیام 88 توسط خودروی مأموران جنایتکار نیروی انتظامی زیر گرفته و شهید شد، در نامه‌یی نوشته که پس از هفت سال برای اولین بار فیلم شهادت فرزندش را دیده است.

شهین مهین‌فر، گوینده سابق رادیو و تلویزیون همزمان با روز عاشورا در صفحه فیس‌بوک خود خطاب به فرزند شهیدش نوشته است: «بس است؛ دیگر ناله نکن. خدایا؛ ناله‌های امیر ارشدهایم دیگر بس است. این بار نوبت ناله‌های حاکمان ظالم است… آنها که دکل می‌دزدند و اختلاس می‌کنند اما دست و پای گرسنه بیکار را به جرم دزدی می‌برند. آنهایی که فرزندانشان با پول ملت در "مرگ بر آمریکا" عشق می‌کنند و فرزندان شریف و فرهیخته‌مان را در عنفوان جوانی به سیاهچال می‌فرستند. آنها که چون خود به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند و جوانان ما را برای شادی و خوشحالی بزه‌کار و خلافکار می‌خوانند".

امیر ارشد تاجمیر توسط دو خودوری نیروی انتظامی در روز عاشورای ۱۳۸۸ در روز (۶ دی) زیر گرفته و شهید شد. بنا‌ به گفته خانواده تاجمیر، او قصد کمک به چند زن را داشت که مأموران نیروی انتظامی مشغول کتک زدن آنها بوده‌اند اما با حمله خودروهای پلیس مواجه می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f027962-63df-4aae-b593-41f598d07357"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات