728 x 90

تشدید سرکوب ,

تنبیه بدنی، یک دانش‌آموز بلوچ را روانه بیمارستان کرد + عکس

-

تنبیه بدنی قیصر قادری  دانش‌آموز بلوچ
تنبیه بدنی قیصر قادری دانش‌آموز بلوچ
تنبیه یک دانش‌آموز در د‌بستان خیرآباد بمپور در استان سیستان و بلوچستان وی را روانه بیمارستان کرد.

این دانش‌آموز که قیصر قادری نام دارد و از ناحیه چشم آسیب دیده است، توسط معلمش مورد تنبیه بدنی شدید قرار گرفت و در بیمارستان ایرانشهر بستری شد.

 
دامنی رئیس آموزش و پرورش رژیم در بمپور این خبر را تأیید کرد و گفت:”قیصر قادری دانش‌آموز پایه پنجم دبستان ادیب روستای خیرآباد بمپور که توسط معلمش تنبیه بدنی شدید شده بود به‌دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان ایران ایرانشهر بستری شد و تحت درمان می‌باشد“.
 
 
خاطرنشان می‌شود به‌دنبال تنبیه ​ و شلاق زدن دختران دانش‌آموز در کرمان، در هفته جاری مسئول کمیسیون آموزش و پرورش شورای ملی مقاومت روز چهارشنبه 21مهر طی اطلاعیه‌یی ضمن ابراز انزجار از این عمل شقاوت‌بار علیه نونهالان دانش‌آموز گفت: تار و پود این رژیم ضدبشری و منفور با جنایت و شکنجه و شلاق در هم تنیده است.
تا نظام ولایت فقیه بر سر کار است کودکان ایران جز تهیدستی و انواع محرومیتهای جانفرسا و جز سرکوب و شکنجه سهم دیگری از زندگی ندارند. تنها راه درمان همه این دردها اتحاد و همبستگی همه اقشار برای سرنگونی نظام ولایت فقیه و استقرار آُزادی و دموکراسی در ایران است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/217afc2a-a750-49ed-a4d9-eec0be18e2eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات