728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,

وحشت از پیوند جوانان با دشمن نظام، در آستانهٴ عاشورا

-

ترس رژیم از قیام جوانان
ترس رژیم از قیام جوانان
با فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، آخوندها بیشتر از قبل نگران هستند و این نگرانی را به‌ویژه به‌خاطر ترس از جوانان ابراز می‌کنند..

برای همین هم خامنه‌ای در آستانهٴ تاسوعا و عاشورا، مهره‌ها و کارگزارانش را به صحنه فرستاد تا با انواع دجالگریها و سوءاستفاده از نام امام حسین، تلاش کنند دست‌کم تا جایی که می‌توانند، جلوی فوران خشمِ بنیان‌کن جوانها را بگیرند. برای نمونه، روز 18مهر آخوند مجتهد شبستری، نماینده خامنه‌ای در تبریز، با دستپاچگی به صحنه آمد و گفت: «دشمن تلاش دارد با کمرنگ کردن ایمان جوانان، نفوذ خود را به کشور بار دیگر احیاء کند... پیام عاشورا... مبارزه با برنامه‌های استکباری است».

استکبار هم که در فرهنگ آخوندی، اسم مستعار دشمن اصلی نظام است و منظور آخوندها از کمرنگ شدن ایمان جوانان هم، یعنی نفرت و کینهٴ بیشتر از نظام ولایت‌فقیه. برای همین، چند جملهٴ بعد، همین آخوند درمانده به‌روشنی این نفرت به ولی‌فقیه ارتجاع را نشان می‌دهد و با فرار به جلو می‌گوید: «حمایت از رهبری، از وظایف امروز نوجوانان است!».

البته این تنها آخوند مجتهد تبریزی نیست که از نفرت جوانها نسبت به ولایت‌فقیه و گرایش روزافزونشان به دشمن نظام می‌نالد. آن هم در آستانهٴ تاسوعا و عاشورا که خیلی خطرناک است! مهره‌های دیگر خامنه‌ای هم در حالی‌که عمامه به زمین می‌کوبند، همین وحشت را بازگو می‌کنند. برای نمونه آخوند سیف‌الله یعقوبی، نمایندهٴ خامنه‌ای در شهرضا، 17مهر گفت: «دشمن با استفاده از تمامی امکانات موجود به‌دنبال جدایی جوانان از دین و جامعه است... دشمن برای جدایی جامعه و مردم از روحانیت تلاش می‌کند».

منظور از دین و روحانیت و جامعه هم، ولایت‌فقیه و نظام آخوندی است که این آخوند حکومتی به‌روشنی اعتراف می‌کند چطور جوانها هر چه بیشتر از خشم و کین نسبت به این نظام ننگین لبریز می‌شوند و به دشمن اصلی رژیم گرایش پیدا می‌کنند.

نمایندهٴ خامنه‌ای در گنبدکاووس، آخوند محمود ترابی هم گفت: «دشمن درصدد جدا کردن جوانانِ ما از محافل عزاداری و خیمه‌های عاشور است».

منظور از خیمه عاشورا هم، بیان دجالگرانهٴ رژیم، درباره ولایت‌فقیه است.

بنابراین به‌خوبی روشن است که آخوندها در آستانهٴ تاسوعا و عاشورای حسینی، از چه چیز می‌ترسند! پیوند هر چه بیشتر جوانها با دشمن اصلی نظام. همان دشمنی که چندی پیش آخوند یزدی، رئیس خبرگان ارتجاع با وحشت درباره‌ آن گفت: اگه ما نتوانیم مجاهدین را ریشه‌کن کنیم، مجاهدین ما را ریشه‌کن می‌کنند.

و حالا جوانهای پرشور میهنمان، با تاسی به پیام راهگشای امام حسین و قیام سرخ عاشورا، و در پیوند با ارتش آزادی، عزمِ جزم دارند تا با قیام و خیزش، زمینِ زیر پای آخوندها را بلرزانند و این رژیم یزیدی را درب و داغان و نیست و نابود کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/399467c7-04a1-4424-84c4-aa2a5bc2b4cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات