728 x 90

اعتياد و مواد مخدر,

گسترش اعتیاد در تهران - همه محله‌ها در تهران به هرندی تبدیل شده است + تصویر

-

تصاویری از معتادان در سطح شهر
تصاویری از معتادان در سطح شهر
قبلا در تهران اسم محله هرندی را که می‌شنیدیم تصاویر جوانان معتاد شده توسط رژیم آخوندی به ذهن می‌آمد. اما واقعیت این است که با چند ساعت گشتن در تهران براحتی متوجه می‌شویم که به یمن حاکمیت 38ساله ولایت فقیه، محله هرندی که در جنوب تهران واقع شده دیگر تنها نیست و در تمام سطح شهر و حتی در مناطق شمالی و مرفه نشین نیز صحنه‌ها و واقعیتهای تلخ از وضعیت جوانان معتاد به چشم می‌خورد. صحنه‌هایی که محصول سالیان حاکمیت ملاها بر ایران و بر پایتخت است.

صحنه‌هایی که هر شهروند را غرق تعجب و ترس و افسوس و در عین‌حال کینه علیه نظام ولایت فقیه می‌کند. رژیم آخوندی با اعلام این‌که این معتادان بعضاً مسلح هستند هم فضای ترس مردم را بیشتر می‌کند و هم این‌که مشخصاً رد پای خودش در افتادن جوانان به این وضعیت را می‌پوشاند تا به این ترتیب سرکوب و اعدام تحت عنوان مواد مخدر را افزایش دهد. غافل از این‌که هیچ کس فریب نمی‌خورد و همه می‌دانند که سرنخ اصلی تولید و توزیع مواد مخدر در دستان ایادی رژیم و سپاه پاسداران است.
 


یکی از این مناطق، اتوبان موسوم به چمران در قسمت پایین و بالای تقاطع همت و ضلع جنوبی مجتمع آتیه‌سازان است. در این مناطق براحتی انبوهی جوان معتاد از زن و مرد به چشم می‌خورد. دقیقاً مانند آنچه در شوش و هرندی روزانه مردم با آن مواجه هستند. مناطقی که در آن براحتی مواد مخدر توسط رژیم آخوندی در بین جوانان پخش می‌شود و جوانان معتاد به‌وفور مشغول خرید و فروش و مصرف مواد در ملأعام هستند. این وضعیت دیگر محدود به چند منطقه مشخص نیست. این وضعیت در تمام سطح شهر به چشم می‌خورد. چه در جنوب تهران چه مناطق شمالی تهران و چه شرق و غرب پایتخت. به‌طوری‌که دیگر نمی‌شود که این وضعیت زیر پوست شهر است. خیر، این وضعیت آشکار و علنی شهر است.
پر واضح است که این وضعیت هیچ امنیتی نیز برای خانواده‌ها و جوانان آنها در کلیه مناطق تهران باقی نگذاشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e117fb5d-0ce7-4a44-b47e-021c759a03da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات