728 x 90

تشدید سرکوب ,

بازداشت سه شهروند عرب اهل سنت اهوازی

-

عبدالمالک حیدری - عماد حیدری
عبدالمالک حیدری - عماد حیدری
روز پنجشنبه 15مهرماه 1395 مأموران اطلاعات اهواز با هجوم به منطقه ملاشیه، سه برادر از یک خانواده، به‌نامهای عبد الملک حیدری 38ساله، محمد حیدری 26ساله و عماد حیدری 25ساله را به‌دلیل فعالیتهای مذهبی بازداشت کردند. مأموران اطلاعاتی که حین دستگیری آنها با مقاومت خواهرشان روبه‌رو شده بودند، با کشیدن روسری از سرش، او را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بنا‌ به گفته شاهدان عینی؛ مأموران بدنام اطلاعات همراه با مأموران بسیجی ساعت 8 شب پنجشنبه ۱۵ مهرماه به منزل حیال حیدری ساکن منطقه ملاشیه در غرب شهر اهواز هجوم برده و وارد منزل شده و در همان لحظات اولیه با فرزندان حیال حیدری که در حال اجرای نماز بودند درگیر شده و آنها را در مقابل دیگر افراد خانواده مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. در نتیجه این تهاجم وحشیانه که با شکستن درب و پنجره‌ها و وسایل این خانه همراه بوده، مادر این سه جوان دچار سکته قلبی می‌شود و به بیمارستان منتقل می‌گردد که هم‌اکنون در ICU بستری است.

لازم به ذکر است که عماد حیدری به‌دلیل فعالیت مذهبی و ترویج عقائد اهل سنت، چندین بار به اطلاعات شهر موسوم به ستاد خبری احضار گردیده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a16c3194-4205-4fc2-a6ba-f55529e3d42b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات