728 x 90

ماه محرم,

«امپراتوری رسانه‌یی» دشمن و تأثیرپذیری «جامعه و جوانان»

-

آخوند علی سعیدی
آخوند علی سعیدی
با فرا رسیدن ایام محرم، یک کابوس بزرگ، به مجموعه نگرانیهایی که گریبان رژیم آخوندی را گرفته، افزوده شده است: خطر نفوذ دشمن در هیأتهای حسینی و تاثیر بر باور و فکر جوانان! به همین دلیل کارگزاران ریز و درشت نظام، پیاپی به صحنه می‌آیند و هشدار می‌دهند. یکی از این نمونه‌ها، آخوند محمد سعیدی، نمایندهٴ خامنه‌ای در قم است که روز 14مهر با وحشت گفت: «دشمن امروز به‌ وسیله امپراطوری رسانه‌ای، باور جامعه و جوانان ما را هدف قرار داده است».

منظور از دشمن نظام هم روشن است که کیست! همان نیرویی که 35ساله خط و شعارش سرنگونی تمامیت این نظام است و گامهای زیادی در این مسیر برداشته و رژیم را زمینگیر کرده است. حالا آخوند سعیدی، نسبت به تشدید خطر چنین دشمنی به‌ویژه در ایام محرم، هشدار می‌دهد و می‌گوید: «به‌دلیل این‌که دشمنان خاصیت، ارزش و تأثیرگذاری هیأت‌های مذهبی را متوجه شدند، همواره در این راستا تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند تا هیأتها از عالٍمْ محور و روحانی محور بودن فاصله بگیرند».

عالٍمْ‌محور و روحانی محور هم اسم مستعار ولایت‌فقیه است. پس آخوند سعیدی، نمایندهٴ خامنه‌ای، دارد اعتراف می‌کند که دشمن باعث شده هیأتهای عزاداری، تبدیل به مراکز رودررویی با نظام ولایت بشوند. به‌ویژه آنجا که تأکید می‌کند که این هیأتها، باید از «خرافات و بدعت‌ها» دور باشند. منظورش از خرافات و بدعت هم، یعنی همان روح جنبش امام حسین، پیامبر جاودان آزادی است که در نبرد با دیکتاتوری محقق می‌شود. یعنی با این حرف می‌گوید هیأتها، بنا‌ به فرهنگ دجالگری آخوندی، تنها چند روزی به‌سر و صورتشان بزنند و گریه سر بدهند و دیگر تمام! چرا می‌آیند و حرف از آزادی و مبارزه می‌زنند؟! اینها بدعت است!

برای همین آخوند سعیدی پرده‌پوشی را کنار می‌گذارد و با صراحت می‌گوید: «[هیأتها باید] در خدمت ولی امر و تحت هدایتهای ولی‌فقیه باشند... توقع و انتظار این است که حتماً این محافل در حد و اندازه ولایت باشد، در غیراینصورت اگر این محافل با خط ولی‌فقیه هماهنگ نباشد، به انحراف کشیده می‌شوند». انحراف هم یعنی همان رویارویی با رژیم آخوندی.

حالا می‌شود خیلی خوب فهمید که چرا آخوند سعیدی که خامنه‌ای او را به صحنه فرستاده تا این حرفها را بزند، این‌قدر از خطر «امپراتوری رسانه‌یی دشمن» در وحشت است. آخر این خط و شعار آزادیخواهی دشمن است که به‌ویژه بر جوانها و هیأتهای حسینی تاثیر می‌گذارد و باعث می‌شود به جای این‌که هیأتها، بنا‌ به خواست رژیم، تنها به گریهٴ فروبرنده محدود بشود، با گام گذاشتن عملی در مسیر امام حسین، شعار و فریاد آزادیخواهی سر بدهند. یعنی همان کابوس وحشت خامنه‌ای و تمامیت رژیم ولایت‌فقیه.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/402702ed-d85d-4e27-b0e6-8d892d1e18b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات