728 x 90

شكنجه زندانيان,

آزار و اذیت زندانیان عادی در زندان گوهردشت کرج

-

زندان گوهردشت کرج
زندان گوهردشت کرج
در زندان گوهردشت کرج، مردانی رئیس زندان و داریوش امیریان معاونت داخلی زندان طی اقدامی تازه دست به آزار و اذیت زندانیان عادی زده‌اند.

بر اساس گفته زندانیان، سه برادر زندانی به نامهای بهنام، حمید و سعید بخشایش مدتی است از سوی آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفته و برای تحت فشار قرار داشتن بیشتر آنها را از هم جدا کرده‌اند.
همبندیان این زندانیان ابراز کرده که بارها این سه زندانی را بدون هیچ‌گونه دلیل موجه از زندانی به زندان دیگر و از سالنی به سالن دیگر منتقل می‌کنند و به آنها اعلام کرده‌اند آن‌قدر شما را جابه‌جا می‌کنیم تا تقاضای مرگ کنید و دیگر نتوانید گزارشات زندان را به خارج از زندان منتقل کنید.

بنا بر گفته زندانیان امروز حمید و بهنام را به بند 4سالن 11 منتقل کردند و پس از اعتراض این دو زندانی آنان را ساعتها به محفظه‌ای فلزی منتقل کرده و سپس به انفرادی فرستادند.
این سه زندانی به همبندیانشان گفته بودند مردانی تا ما را نکشد راحت نمی‌شود.

همبندیان این سه زندانی (برادران بخشایش) به‌دلیل فشار مضاعف و آزار و اذیت مسئولان زندان و نداشتن امنیت جایی برای آنها ابراز نگرانی کرده و از تمامی مجامع حقوق‌بشری تقاضای امداد و توجه به این موضوع را دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66076ae8-02dd-46f4-81ab-884dce09adbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات