728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع های اعتراضی اهواز، بوشهر و هندیجان

-

فوران فاضلاب در بازار جعفری اهواز11 مهر
فوران فاضلاب در بازار جعفری اهواز11 مهر

تجمع بازاریان اهواز در مقابل شهرداری


روز یکشنبه 11مهر بازار جعفری اهواز در معرض طغیان فاضلاب این منطقه قرار گرفت و سطح بازار را فاضلاب آلوده پوشاند. به‌دنبال این واقعه جمعی از بازاریان جعفری اهواز در اعتراض به وضعیت فاضلاب بازار و بی‌عملی شهرداری در مقابل شهرداری اهواز تجمع کردند و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر شهرداری به وضعیت آلوده این بازار شدند.

تحصن جلوی استانداری بوشهر

یکشنبه 11مهر 95 یکی از شهروندان بوشهری مقابل استانداری بوشهر به‌خاطر این‌که فرزندش در سال 85 حین کار در پیمانکاری مخابرات فوت شده هنوز غرامت وی پرداخت نگردیده است و پیگیریهایش بی‌ثمر مانده است تحصن نمود.
 
 

هندیجان - خبر تکمیلی دومین روز تجمع لنج‌داران

روز یکشنبه 11مهر لنج‌داران بوالخیر به‌دلیل صادر نشدن مجوز تخلیه برنج لنج‌ها مقابل تعاونی بوالخیر تجمع نموده و سپس به طرف فرمانداری به تجمع شان ادامه دادند.
 
 

خبر تکمیلی اعتراض لنج‌داران هندیجان - انسداد جاده کمربندی محور هندیجان به استان بوشهر در اعتراض به تعطیلی گمرگ

لنج‌داران و مغازه‌داران هندیجانی در اعتراض به تعطیلی گمرک تجمع کردند.
صاحبان لنج‌های تجاری و مغازه‌داران هندیجان در اعتراض به تعطیلی گمرک و کسب و کار خود روز یکشنبه 11مهرماه پل جاده کمربندی محور هندیجان به استان بوشهر را مسدود کردند. تجمع‌کنندگان در این تجمع مانع رفت و آمد خودروهای عبوری از این محور شدند.

گمرک هندیجان به نام مبارزه با قاچاق کالا از تخلیه شناورهای تجاری جلوگیری به‌عمل می‌آورد.

مغازه‌داران چند ماهی است که با پرداخت اجاره بهای سنگین به صاحبان ملک خود نیز بیکار شده و حتی کارگران و رانندگان مشغول به‌کار در مغازه را اخراج کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca55be5d-6d88-4f8a-9359-c4b9bf232da3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات