728 x 90

-

کابوس پاسداران ولایت خامنه‌ای از فلاکت نظام آخوندی و اعتلای مقاومت

-

پاسدار سعید قاسمی
پاسدار سعید قاسمی
پاسدار سعید قاسمی سرچماقدار خامنه‌ای در وحشت از پیامدهای زهر اتمی و فلاکت نظام آخوندی از یک سو و اعتلای مقاومت و کارزار دادخواهی از سوی دیگر، ضمن حمله به آخوند روحانی و باند رقیب گفت:
کو یک دونه حکمی که رئیس‌جمهور من دادخواهی داده باشه برای خون شهدا. بیارید. بیارید. آقا نمی‌دونید بخدا، جماعت، برادرا، نمیدونیم ما این درد رو به کجا ببریم. آخه این خودسانسوری هم نیست. وقتی تو پیام تبریک به فرانسه میدی، یعنی تأیید مریم رجوی. به کی بگیم؟ کی انقلاب اسلامی این قدر بدبخت بوده. کی این قدر بدبخت بودیم ما. امروز توی این هفته روزنامه‌های کثیف اصلاح‌طلب آمریکایی، هر دارند می‌زنند آقا دادگاه بر و بچه‌هایی که ریختند سفارت رو آتش کشیدند. آی چه فرصت خوبی بود که تبدیل به تهدید شد. بی‌شرف، والله قسم اگر توی اون منطقه توی سوریه نبودم، کلیه سفارت رو خاکش رو به توبره می‌بستم. ماها هم موازین دپیلوماتیک رو خوندیم. ما بازی و بالانس قدرت دیپلوماسی رو خوندیم اما کثیف از لانه جاسوسی آمریکا، مرکز سگ وهابی آل سعود که وقتی رسمی و علنی با مریم رجوی دست میده، یعنی چی؟


پاسدار محسن رضایی دبیر مصلت نظام آخوندی و سرکرده قبلی سپاه پاسداران وحشت‌زده از تشدید بحرانهای نظام و خطر قیام گفت: دشمن می‌خواهد تجربه 88 را بار دیگر تکرار کنند.
(مجاهدین) را در پاریس دور هم جمع کرده‌اند... . عربستان بیش از سی چهل میلیون دلار برای اجتماع (مجاهدین) هزینه کرده و گفته‌اند که می‌خواهیم نظام اسلامی ایران را ساقط کنیم. ... .
وی با تکرار حرف خامنه‌ای که نمایش انتخابات رژیم نباید دوقطبی نشود، افزود: می‌خواهند در صورت دو قطبی شدن انتخابات، امنیت کشور را به‌ هم بریزند... ..
می‌خواهند افراد خودشان را میان مردم بفرستند و اوضاع نابسامان را در چند سال در کشور ایجاد و به امنیت جامعه و نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند... .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e13796c3-2f84-4bc5-bf6f-3c2c967a8155"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات