728 x 90

ممنوعيت كنسرت ها,

تشدید جنگ قدرت بر سر کنسرت در قم

-

برخورد با اجرای کنسرت در ایران تحت حاکمیت ولی فقیه  ارتجاع
برخورد با اجرای کنسرت در ایران تحت حاکمیت ولی فقیه ارتجاع
بعد از این‌که مرجع حکومتی صافی گلپایگانی از برگزاری کنسرت در قم انتقاد شدید کرد، وزیر ارشاد آخوند روحانی که قبلاً در داستان دعوای کنسرت در مشهد عقب‌نشینی کرده بود در این‌جا گفت که اصلاً کنسرتی درقم برگزار نشده است.

مضحک تراز آن ورود مرجع دیگر حکومتی آخوند نوری همدانی بود که در این رابطه گفت: «باید حرمت قم حفظ شود و از برگزاری کنسرت موسیقی در این شهر جلوگیری شود... حرمت شهر قم باید حفظ شود و نباید در این موضوع سکوت کرد» در حالیکه به گفته وزیر ارشاد رژیم حتی درخواست کنسرتی هم برای قم نبوده است.

اما از آنجا که جنگ گرگها اصل است، علیرغم همه این حرفها جامعه مدرسین حوزه قم بیانیه غلاظ و شدادی و تهدیدآمیزی علیه دولت روحانی و وزارت به‌اصطلاح ارشادش صادر کرد بدون این‌که به حرفهای جنتی توجه کند که اصلاً خبری از کنسرت نبوده است.
دراین بیانیه آمده است: «اقدام موهن و غیرمنطقی مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در برگزاری کنسرت و حواشی و منکرات بیّن و شرم‌آور پیش آمده در آن، غیرقابل پذیرش و حرکتی به دور از شأن شهر مقدس قم بوده است»

درجای دیگر بیانیه ضمن تهدید دولت روحانی مشخص می‌کند که مسأله فقط قم نیست بلکه این دعوایی است برای سراسر کشور آنجا که می‌گوید: «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ویژه شخص وزیر ارشاد باید پاسخگو باشند. چرا در امر ترویج فرهنگ اسلامی و احیای ارزش‌های دینی آن‌گونه که باید، قدم بر نمی‌دارند و مسأله کنسرتها و حواشی آن را مصرانه در نقاط مختلف کشور حمایت می‌کنند؟»

بعد هم خیلی روشن تهدید به پایان یافتن صبر مردم (اسم مستعار مزدوران بسیجی ولایت) می‌کند و می‌نویسد: «باید توجه داشت صبر و حوصله مردم متدین و مراجع بزرگ محدود است، نگذارید در برخورد با این حرکات با حواشی زشتی که دارد مردم وارد عمل شوند که در آن‌صورت شاید خسارت‌های مادی و معنوی آن به‌راحتی قابل جبران نباشد.»

واقعیت این است که روحانی دنبال کنسرت برای به خیال خود جذب جوانان است و باند مقابل هم مواظب است بازی را در این بین نبازد. دیروز مشهد بود و امروز قم و همان‌طورکه در بیانیه آمده است مسأله در سراسرکشور و جمع‌آوری رأی برای نمایش انتخابات است. چنان‌چه نوری همدانی می‌گوید: «برخی از مسئولان معتقدند باید کنسرت درست کنیم تا جوانها خوشحال باشند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d8f267f-b4ce-428a-92d0-87b65b8ab11b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات