728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

انذارهای دو قطبی شدن خامنه‌ای

-

خامنه ای
خامنه ای
در بحبوحه بحرانهای مرگبار ولایت خامنه‌ای بر سر قتل‌عام زندانیان سیاسی و نوار آقای منتظری و بحران توافق ضدپولشویی، ولی‌فقیه ارتجاع به نحو کم سابقه‌یی، از هم‌اکنون نسبت به خطر شقه نظام تحت عنوان خطر دوقطبی شدن، هشدار داد و گفت: دو قطبی به‌حال کشور مضرّ است. وی خطر قیام را نیز تحت عنوان استفاده دشمنان از دو قطبی شدن گوشزد کرد.

خامنه‌ای که به بهانه شرکت احمدی‌نژاد در نمایش انتخابات، صحبت می‌کرد با عنوان کردن توصیه‌اش به شرکت نکردن وی، تلویحا خواستار کنار کشیدن باند رقیب و تحمیل گماشته دیگری از سوی خودش شد. وی گفت:
یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظة صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم که شما در فلان قضیه شرکت نکنید. نگفتیم هم شرکت نکنید، گفتیم صلاح نمی‌دانیم ما، شما شرکت کنید با ملاحظه‌ی حال مخاطب و اوضاع کشور به یک آقایی انسان توصیه می‌کند که آقا شما اگر توی این مقوله وارد شدید این دو قطبی در کشور ایجاد می‌شود. دو قطبی در کشور مضرّ است به‌حال کشور...

بله، ما این توصیه را به یکی از آقایان، به یکی از برادران کردیم. خب حالا این مایة اختلاف بشود بین برادران مؤمن، یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت بلندگو.

دشمنان هم که گوش خواباندند استفاده کنند. ببینید، حواستان جمع باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e5033cb-defb-49fd-82cf-5bc7b34ab5ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات