728 x 90

آغاز سال تحصيلى جديد,

بیانیه جمعی از جوانان و دانشجویان و دانش‌آموزان استان فارس در رابطه با شروع سال تحصیلی

-

تجمع اعتراضی دانش آموزان - آرشیو
تجمع اعتراضی دانش آموزان - آرشیو
درود بر مقاومت، درود
ما جمعی از جوانان و دانشجویان و دانش‌آموزان استان فارس شروع سال تحصیلی ۹۵-۹۶ را به خانم مریم رجوی و مقاومت سر فراز ایران و همه دانشجویان و دانش آموزان و اساتید و معلمان و فرهنگیان تبریک گفته و همبستگی خود را به مقاومت و آمادگی خود را برای سرنگون کردن رژیم ولایت ارتجاع اعلام می‌داریم و پیمان می‌بندیم که دانشگاهها و مدارس را به سنگرهای مبارزاتی در جهت سرنگونی رژیم آخوندی تبدیل کنیم.
این رژیم قرون‌وسطایی ذاتا هیچ سنخیتی با علم و دانش و روشنگری و تکامل و پیشرفت ندارد و شروع سال تحصیلی و صدای زنگ مدارس صدای ناقوس مرگ خامنه‌ای است، که روز شمار فرا رسیدن مرگ رژیم آخوندی را اعلام میدارد.
دانشگاهها و مدارس همواره کانونهای روشنگری و کارزار و پایگاه همه انقلابیون بوده است و امروز که میهن ما در اشغال این دژخیمان ضدبشری هست ما باید به وظیفه خود عمل کرده و دست به دست هم دهیم تا تار و پود این رژیم پوسیده را پاره کنیم و میهن خود را از لوث این حکومت دیکتاتوری پاک کنیم و دژخیمان را به پای میز محاکمه بکشانیم. یادمان باشد که درس اول درس آزادی است و آزادی را از طریق همبستگی با مقاومت و افشاگری فراگیر در جهت سرنگونی رژیم می‌توان به‌دست آورد..

مرگ بر خامنه ای
درود بر رجوی
جمعی از جوانان و دانشجویان و دانش‌آموزان استان فارس.۵ مهر ۱۳۹۵.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/51cd36a7-79d5-4bd1-8487-4839ca274096"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات