728 x 90

حمایتهای مردمی,

نامه جمعی از کارگران و کارمندان جنوب تهران

-

حماسه 5مهر سال 60
حماسه 5مهر سال 60
به‌مناسبت 5 مهر
یاد و راه حماسه‌سازان 5 مهر، گرامی باد
در 5 مهر سال 60، مجاهدانی عاشق، به میدان رفتند تا چهره ماه را از لوث خمینی که با دجالیت و دروغ در آن نمایش داده می‌شد؛ پاک کنند؛ آنان در اوج بهت و ناباوری مردم و در روشنایی روز با پاسداران سیاهی به نبرد برخاستند، چون تندر آسمان تیره ایران را روشن کردند و با خون پاک خویش بر سنگفرش خیابانها، عطری از فدا و شجاعت پاشیدند و شعار «مرگ بر خمینی» را برای اولین بار اجتماعی کردند.

رزم آوران 5 مهر که اساساً از دانش‌آموزان و دانشجویان بودند؛ با نبرد خویش، آموزگاران فدا و عشق به آزادی شدند و در شب تیره چون ستارگانی شب‌کوب راه سحر را روشن ساختند و در آسمان میهن با خون سرخ خویش نوشتند: ”آ“ مثل ”آزادی“ و بدینسان حرف اول و درس اول را در بازگشایی مدارس و دانشگاهها، برای همیشه به ثبت رساندند.

اینک، در شرایطی به گرامیداشت حماسه 5 مهر نشسته‌ایم که رژیم در زیر آواری از خاکستر آتشفشان خون شهیدان قتل‌عام 67 به نفس تنگی افتاده است؛ در برجام؛ دچار یک شکست استراتژیک شده است، ماشین جنگی‌اش در منطقه در باتلاق فرو رفته است و جامعه به جان آمده است و در چنین شرایطی مجاهدین خلق به‌مثابه تنها هماورد این رژیم نیز ضربه کیفی خود را وارد کرده و با یک راهگشایی استراتژیکی به «صورت جمعی» و «سازمانی» به سلامت از عراق خارج شده و آماده گردیده تا دوران تازه‌یی را این بار در تهاجم آغاز کند که سرلوحه‌اش پیشرفت همه‌جانبه برای سرنگونی ولایت فقیه است.

دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان آزاده
در سال تحصیلی جدید باید به‌پا خیزیم و برای تحقق آزادی؛ قیام کنیم. قدرتی که در دانش‌آموزان و دانشجویان نهادینه شده است؛ در هیچ قشر دیگری یافت نمی‌شود؛ حرکت جمعی شما جریان عظیمی را تشکیل می‌دهد که هیچ نیرویی قادر به جلوگیری از آن نیست. شمایان تشکل دارید؛ ظرف مناسب برای تبادل افکار دارید؛ امکان هماهنگی دارید، بیشترین سابقه مبارزاتی را در پرونده خود به ثبت رسانده‌اید؛ نسل جوانی هستید که زندگی زیر سایه ترس و اختناق را تحمل نمی‌کنید؛ مرعوب نمی‌شوید و از همه مهمتر دشمن از شما وحشت دارد.

پس بجاست که با زنده کردن یاد حماسه‌سازان 5 مهر راهشان را ادامه داده و آرمان آنها یعنی آرمان آزادی را تحقق بخشیم. زنگ‌های دوران تغییر و دوران تهاجم و پیشروی به صدا در آمده است؛ واژه کلیدی، «هزار اشرف» است. هزار اشرف، هم نقشه‌مسیر آزادی است، هم نیروی خیزش عمومی و هم آن پتک گرانی که بر سر ولایت فقیه فرود می‌آید.

جمعی از کارگران و کارمندان هوادار مجاهدین – جنوب تهران

مهر 95.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b087aed-e634-449f-9db9-950ec1901f76"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات