728 x 90

سوريه,

اپوزیسیون سوریه: فاجعه حلب لکه ننگی بر پیشانی بشریت

-

ریاض حجاب هماهنگ‌کننده تیم مذاکره‌ کننده اپوزیسیون سوریه
ریاض حجاب هماهنگ‌کننده تیم مذاکره‌ کننده اپوزیسیون سوریه
فاجعه حلب لکه ننگی بر پیشانی بشریت است. این موضعگیری اپوزیسیون سوریه در قبال جنایات ضدبشری است که توسط رژیم اسد و روسیه صورت می‌گیرد:
ریاض حجاب هماهنگ‌کننده تیم مذاکره‌ کننده اپوزیسیون سوریه در گفتگویی که با تلویزیون الجزیره داشت رویدادهای حلب را کشتار و نسل‌کشی به‌دست روسیه و رژیم اسد دانست که جامعه جهانی نیز در مقابل آن کاملاً سکوت کرده است. او تأکید کرد که از دبیرکل سازمان ملل خواسته است که به‌روشنی اعلام کند چه کسی مسئول این جنایات است.

ریاض حجاب: این وحشیگری و جنایت که در حلب اتفاق می‌افتد و دشمنان روسی، رژیم ایران و رژیم جنایتکار دمشق آن را انجام می‌دهد، نسل‌کشی است.

چیزی که در حلب اتفاق می‌افتد، فاجعه، تراژدی و لکه ننگی بر پیشانی بشریت است.

من با دبیرکل سازمان ملل و معاونان و سفیر سازمان ملل در سوریه دیدار داشتم و در این رابطه صحبت کردم به او گفتم که می‌بایست حقیقت را بگویی.

از طرفی موفق نیربی معاون رئیس ائتلاف اپوزیسیون سوریه گفت: در صورتی‌که شورای امنیت و سازمان ملل جنایتکاران را محاکمه نکنند شکست خود را در سوریه اثبات کرده‌اند.

نیربی آمریکا را مسئول تمامی مشکلاتی دانست که مردم سوریه با آن روبه‌رو هستند.

موفق نیربی: قبل از این‌که از دوستانمان کمک بخواهیم و یا به آنها فراخوان بدهیم خواهان آن هستیم که آمریکا مانند جامعه جهانی که مسئول سکوت در مقابل این جنایات است، مسئولیت خود را در قبال کشتار و ویرانی و آواره شدن و تمامی مشکلات مردم سوریه بپذیرد.

اسعد الزعبی رئیس هیأت مذاکره‌کننده اپوزیسیون سوریه نیز گفت: تمامی امیدها که به راه‌حل سیاسی بحران سوریه وجود داشت به پایان رسیده است.

او اضافه کرد، منطق کنونی قبول نمی‌کند راه‌حل سیاسی با وجود رژیم بشار اسد وجود داشته باشد.

اسعد الزعبی: تمامی امیدهایی که به راه‌حل سیاسی وجود داشت نه تنها ضعیف و لرزان و از هم گسیخته است بلکه پایان یافته و به واژه‌های تبلیغاتی تبدیل شده است.

فکر نمی‌کنم که در تاریخ هیچ منطقی نه منطق نظامی و نه منطق سیاسی و حتی دروغ و نفاق نمی‌تواند راه‌حل سیاسی با این رژیم را قبول کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6abb16bb-46a4-45fb-a60b-c576378cc9af"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات