728 x 90

فقر در ایران,

اعتراف معاون آخوند روحانی: آمار فروش نوزادان در شکم مادر زیاد است

-

فروش کودکان
فروش کودکان
شهیندخت مولاوردی، معاون آخوند روحانی اعتراف کرد که آمار نوزادان فروخته شده در شکم مادر «زیاد» است و «فقر» یکی از مهم‌ترین عوامل گسترش این پدیده اجتماعی در ایران محسوب می‌شود.

وی از «فقر اقتصادی»، «فقر فرهنگی»، «اعتیاد»، «کارتن‌خوابی» و «ازدواج کودکان» از مهم‌ترین عوامل «نوزاد فروشی» در ایران نام برده است.

محصول بحران اقتصادی در رژیم آخوندی، به‌وجود آمدن پدیده‌های مختلف شوم اجتماعی است که «نوزاد فروشی» از جمله به یک پدیده اجتماعی تقریباً نوپا در ایران تحت حاکمیت آخوندها تبدیل شده است و برخی خانواده‌ها به‌دلیل فقر و نیاز به نان شبانه‌شان مجبورند در ازای دریافت میلیون‌ها تومان نوزاد یا نوزادان خود را به متقاضیان واگذار‌ کنند. گسترده‌گی پدیده نوزاد فروشی به اعتراف مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری رژیم در تهران باعث شده که این پدیده شوم به یک امر «سازمان‌یافته‌ » تبدیل شود.

در همین رابطه فاطمه دانشور، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر رژیم در تهران ۱۶ آبان سال گذشته اعتراف کرده بود که تعدادی از زنان «کارتن‌خواب» نوزادان خود را پس از زایمان به قیمت «۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان» می‌فروشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fba27485-6879-4b0f-9f37-8360e36693b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات