728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع‌های اعتراضی از اهواز، قزوین، بوئین زهرا، رشت و دزفول

-

اعتراض مهندسان ناظر کشاورزی
اعتراض مهندسان ناظر کشاورزی
اهواز- تجمع اعتراضی مهندسان ناظر جهاد کشاورزی خوزستان
صبح روز شنبه 3مهر 95 جمعی از مهندسان ناظر کشاورزی خوزستان در اعتراض به استخدام نشدنشان در مقابل سازمان موسوم به جهاد کشاورزی خوزستان در اهواز تجمع کردند.
یکی از تجمع‌کنندگان گفت که از سال 90 به آنها وعده استخدام در این وزارتخانه داده شده ولی بعد از 5سال هنوز اقدامی در این زمینه نشده است.
ناظران کشاورزی که به آنها قول جذب داده شده بود، بیش از ۶ سال سابقه کار دارند.
وی افزود: سالهاست به امید این استخدام مانده‌ایم و به‌خاطر آن سن ما نیز افزایش یافته است برای همین حتی دیگر ما نمی‌توانیم جای دیگری استخدام شویم.
بیش از ۱۵۰ نفر از ناظران کشاورزی جهاد کشاورزی خوزستان از سال ۹۰ تا کنون در این سازمان برای استخدام، اقدام به تشکیل پرونده کرده‌اند اما تا کنون برای آنها اقدامی نشده است.
این تجمع که 2ساعت طول کشید در مقابل ساختمان سازمان موسوم به جهاد کشاورزی خوزستان انجام شد سپس وقتی به آنها توجه نشد تجمع‌کنندگان اعتراض خود را در ساختمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان ادامه دادند.

رشت - اعتراض تاکسی داران رشت
روز شنبه سوم مهر 95 تاکسی داران رشت در اعتراض به وضعیت ترافیک این شهر و نبودن مسیر اختصاصی برای تاکسیها و همچنین کاهش نرخ کرایه تاکسی، تراکت ها و پلاکاردهایی را روی ماشینهای خودشان نصب کرده و اعتراض خودشان را به بی‌توجهی کارگزاران رژیم به مشکلات آنها نشان دادند.

قزوین - تجمع اعتراضی جمعی از شهروندان قزوینی
روز جمعه دوم مهرماه 95 جمعی از مردم قزوین در اعتراض به طرح های خرابکارانه رژیم و تصرف و از بین بردن باغات سنتی قزوین در... تجمع کرده و طوماری را امضا کردند.
این تجمع در مقابل شهربانی قزوین در ساعت 17 صورت گرفت.
یکی از شهروندان گفت: این باغات سرمایه‌های ملی هستند و خواستاریم که از اجرای طرح‌های خراب کارانه در آنها خودداری کنند.
لازم به توضیح است که این باغ‌ها ۲۵۰۰ هکتار هستند که شاید در کل دنیا از نظر تراکم درختان، وسعت باغستان، سطح زیر کشت و تعداد باغدارانی که در آن فعالیت دارند نمونه باشد.

بوئین زهرا – اخراج 128تن از کارگران قراردادی ذوب آهن آریان
بوئین زهرا- 4مهر 95 - کارخانه فولاد آریان بعد از اتمام قرارداد کارگران آنها را از کار اخراج کرده است. یکی از کارفرمایان کارخانه گفته توان پرداخت حقوق این کارگران را ندارد به همین دلیل با تعدیل کارگران قصد کاهش هزینه‌های جاری کارخانه را دارد.

دزفول - شرکت تکین دزفول 39نفر از کارگرانش را اخراج کرد
تاریخ یکشنبه 4مهر ماه 95 در دزفول 39تن از کارگران شرکت تکین از کار اخراج شدند. هر یک از این کارگران 60میلیون ریال از مالک شرکت طلبکارند. جو این کارگران ملتهب است.

شوشتر – کارگران فضای سبز شهرداری شوشتر سه ماه حقوق طلب دارند
تاریخ یکشنبه 4مهر - 80تن از کارگران فضای سبز شهرداری شوشتر که تحت نظارت یک شرکت پیمانکاری کار می‌کنند سه ماه حقوق طلبکارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6033a5d3-ea47-4efc-a3da-78f5137407e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات