728 x 90

اعتياد و مواد مخدر,

سن اعتیاد در استان فارس به ۱۴سال رسیده است!

-

کاهش سن اعتیاد در فارس به ۱۴ سال
کاهش سن اعتیاد در فارس به ۱۴ سال
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم به‌نقل از پاسدار احمد کاوه معاون نیروی سرکوبگر انتظامی رژیم در فارس نوشت: ”کمبود اعتبارات مدارس در امر پیشگیری از مصرف مواد مخدر سبب شده که سن اعتیاد در استان فارس به ۱۴ سال برسد“.

این در حالی است که دیگر کارگزار رژیم، محمدرضا ابراهیمی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر رژیم در استان فارس، با اعتراف به این‌که سن اعتیاد در استان فارس کاهش یافته و به 14 تا 16سال رسیده است گفت: ”در حال حاضر در استان فارس ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار نفر معتاد شناسایی شده است اما آمار واقعی بیشتر از این تعداد است و از این تعداد ۳ تا ۳ هزار و ۵۰۰ معتاد حاد و تزریقی در سطح شیراز وجود دارد اما این آمار با آمار معتادانی که در مراکز ما تحت درمان قرار می‌گیرند تفاوت دارد“.

اعترافها این کارگزاران رژیم در حالی است که بنا‌ به بسیاری از گزارشات و مدارک افشا شده، بزرگترین باندهای قاچاق مواد مخدر در کشور از سرکردگان سپاه پاسداران و وزارت بد نام اطلاعات آخوندی تشکیل شده و سالانه میلیاردها دلار از این طریق به‌دست می‌آورند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac68eed5-7bfc-4d6b-b485-f50597432321"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات