728 x 90

-

افزایش فرار دختران و زنان از نقاط مختلف ایران به شهر تهران

-

 -
-
معصومه آباد عضو شورای فرمایشی شهر تهران در اعترافی آشکار به وخامت وضعیت زنان میهنمان در حاکمیت پلید آخوندی گفت: ”تعداد دختران و زنانی که از نقاط مختلف کشور به شهر تهران فرار می‌کنند، رو به افزایش است و در سال گذشته 12 درصد رشد داشته است“.

خبرگزاری حکومتی نسیم که صحبتهای این کارگزار رژیم را منعکس می‌کرد در ادامه این مصاحبه به‌نقل از وی نوشت ”آمار افرادی که با وجود بازگشت به خانواده مجدداً فرار می‌کنند، بالا است. نمی‌توان آماری در این خصوص ارائه کرد اما شاهد آن هستیم که بخشی از این افراد به‌دلیل ارتکاب جرم، به زندان می‌روند“.
 
 
 
به نظر می‌رسد وجود آمارهای رسمی دولتی ۵،۴ میلیون نفر دختری که هنوز ازدواج نکرده‌اند وقتی بحرانی می‌شود که تعداد قابل توجهی از آنها، فرار را بر قرار ترجیح ...

این کارگزار رژیم مثل همیشه بدون کوچکترین اشاره‌یی به علت این فاجعه اجتماعی، که همانا حاکمیت زن‌ستیز و سرکوبگر آخوندی است که با قوانین قرون‌وسطایی خود، نه تنها عرصه هر گونه فعالیت برای زنان میهنمان را از بین برده، بلکه با رشد روزافزون فقر و بیکاری زمینه بسیاری از فجایع اجتماعی دیگر را نیز به‌وجود آورده است.

نگاهی کوتاه و گذار به آمار خودکشی و خودسوزی جوانان این میهن به‌خصوص دختران و زنان بیانگر عمق فاجعه‌ای است که تنها گوشه‌یی از دستاوردهای ننگین این حاکمیت پلید می‌باشد.

خبرگزاری هرانا ـ عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تأکید کرد که تعداد زنان و دختران فراری به پایتخت، امسال نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به‌نقل از نسیم، معصومه آباد عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به توسعه فعالیت مرکز پیام شهرداری تهران، گفت:“متأسفانه تعداد دختران و زنانی که از نقاط مختلف کشور به شهر تهران فرار می‌کنند، رو به افزایش است و این مرکز تنها در محدوده مرکز شهر تهران توانسته است این افراد را شناسایی کند ”.
 
 
 
 
سرعت شیوع اعتیاد در بین زنان ،سن اعتیاد در بین دختران به 13 سال رسیده است،زندگی مه آلود زنان معتاد

وی با بیان این‌که بر اساس آمارهای موجود روند فرار زنان و دختران از خانواده به شهر تهران نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است، افزود:“مرکز پیام، مرکزی است که دختران و زنانی که به شهر تهران فرار کرده‌اند را شناسایی می‌کند و بعد از شناسایی و ارائه مشاوره و مددکاری و محافظت از این افراد، شرایط را برای بازگشت مجدد به خانواده را برای آنها فراهم می‌سازد ”.

این عضو شورای شهر تهران، همچنین تصریح کرد:“شهر تهران به‌دلیل پیچیدگی بالایی که دارد موجب شده تا سطح آسیب پذیری دختران فراری بیشتر باشد از این رو تعدادی از این افراد که تنها به‌دلیل یک مشاجره کوچک با حوادث تلخ مواجه می‌شود، بالا است و این نگران‌کننده است ”.
 
 
 
 
 
 

آباد با بیان این‌که بخشی از این جامعه آماری مرکز پیام به زنانی اختصاص دارد که از خانه فرار کرده‌اند، تأکید کرد:“متأسفانه افرادی که با وجود بازگشت به خانواده مجدداً فرار می‌کنند، بالا است. نمی‌توان آماری در این خصوص ارائه کرد اما با تلاش‌های صورت گرفته موفق شدیم این افراد را شناسامه‌دار کنیم ”.
 
 
 
 
 


وی گفت:“با وجود ارائه مشاوره و مددکاری صورت گرفته، شاهد آن هستیم که بخشی از این افراد به‌دلیل ارتکاب جرم، به زندان می‌روند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ba1c48d-c8c8-4fbf-9c47-79537be35306"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات