728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی و درگیری دستفروشان یاسوج، تجمع دانش‌آموزان راور

-

دستفروشان محروم یاسوج
دستفروشان محروم یاسوج
بنا‌ به گزارشات دریافتی روز پنجشنبه اول مهرماه 95 هنگامی که مأموران سرکوبگر شهرداری یاسوج برای دستفروشان اطراف بیمارستان موسوم به بهشتی ایجاد مزاحمت کردند با واکنش شدید دستفروشان محروم روبه‌رو شده و به سختی گوشمالی داده شدند. در این درگیری دهان و دندان یکی از مأموران شهرداری شکسته شد. مردم محل و رانندگان خودروهای عبوری با تجمع خود از دستفروشان حمایت می‌کردند.

لازم به یاد‌آوری است که این اولین بار نیست که مأموران سرکوبگر شهرداری برای دستفروشان محرومی که اغلب نیز جوانانی هستند که از ناچاری و به‌دلیل بیکاری به دستفروشی روی آورده‌اند، مزاحمت ایجاد می‌کنند.

راور - تجمع اعتراضی دانش‌آموزان و نوجوانان راور به تعطیلی مجموعه ورزشی شهر
روز پنجشنبه اول مهر 95 جمعی از جوانان و نوجوانان شهر راور در اعتراض به بسته بودن مجموعه ورزشی این شهر مقابل درب این مجموعه تجمع اعتراضی برپا کردند.
این مجموعه (چمن مصنوعی) در خیابان گلزار و در محل سابق دبستان موسوم به بهشتی راور قرار دارد که از زمستان سال ۹۰ فعالیت احداث آن آغاز شده و در شهریور ۹۲ افتتاح می‌گردد و در اوایل سال ۹۴ تصمیم به تعطیلی این فضای ورزشی گرفته می‌شود و جوانان و نوجوانان شهر راور از این فضای ورزشی محروم می‌شوند.

گذشت یک سال و اندی از این تصمیم، حرکت نامناسب مسئولان شهرستان و به‌خصوص آموزش و پرورش صورت باعث شده این مجتمع در عین بلااستفاده بودن روز به روز مستهلک شود.

به همین دلیل جمعی از دانش‌آموزان و نوجوانان این شهر در یک حرکت اعتراضی نسبت به این تصمیم آموزش و پرورش با تجمعی در مقابل این مجموعه ورزشی با شعارهای هم‌چون زمین ورزشی حق ماست! آموزش وپرورش ما را از ورزش محروم نکند! ' نسبت به این وضعیت اعتراض کردند.

شهروندان و ورزشکاران راور و به‌خصوص اهالی محله گلزار این شهر، نیز بارها نسبت به این تصمیم آموزش و پرورش اعتراض کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a60a20b4-54f4-44da-8e10-0679fcc7b11f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات