728 x 90

آغاز سال تحصيلى جديد,اخبار اعتراضى,

فراخوان جمعی از دانشجویان و جوانان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در بیرجند در سالگرد حماسه ۵مهر

-

تجمع اعتراضی دانشجویان
تجمع اعتراضی دانشجویان
فراخوان به جوانان آگاه وآزاده برای مبارزه برای برپایی ایران آزاد و دموکراتیک با جنبش دادخواهی

در سالگرد ۵ مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاههای کشورمان؛ ضروری است که جای خالی دانشجویان و دانش آموزان شهید به‌خصوص در حماسه ۵مهر که شراره‌های آزادی و نویدهای فردای بدون اعدام و عاری از جهل و بندگی بودند را پر و گرامی بداریم.

یاد و راه آن شهیدان، امروز بیش از هر زمان دیگری، جامعه ما را برای کارزار دادخواهی و برهم‌ زدن بساط اعدامها برانگیخته است؛ از اعدام ریحانه‌ها و کشتن نداها و ستارها و بهنودها تا شهدای قیام ۳۰خرداد و ۵مهر و ۳۰هزار گل سرخ سربدار در قتل‌عام ۶۷تا شهدای دانشجو در کوی دانشگاه تهران در ۱۸تیر ماه ۷۸ و. ...

در شرایطی سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود که نظام آموزشی کشور در زیر سلطه شوم آخوندها به بن‌بست رسیده است. بودجه دانشگاههای معتبر کشور از بودجه حوزه جهل آخوندی کمتر است.۴میلیون کودک از ۱۷ میلیون کودک و نوجوان دانش‌آموز بازمانده از تحصیل هستند و اغلب کودکان کار و خیابان محسوب می‌شوند. فقر دانشجویی؛ ۵ ونیم میلیون نفر فارغ‌التحصیل بیکار؛ وبی محتوایی دروس آموزشی... همه و همه هدیه آخوندها برای نسل جوان کشور است.

جنبش دادخواهی قتل‌عام شدگان همان موج و جوشش خونهای جان‌باختگان دهه ۶۰ و بوی خاک خاوران را دارد تا تحقق ایرانی متساوی برای زن و مرد به هر عقیده و دین و اندیشه؛ ملیت و فرهنگ و زبان؛ با تحصیلات پیشرفته در همه زمینه‌های دنیای متمدن امروزی را رقم زند.

ما دانشجویان و جوانان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در خراسان جنوبی؛ با درود و تبریک مجدد سال تحصیلی جدید و گرامیداشت سربداران آزادی و شهدای گرانقدر ۵مهر؛ همه جوانان و نسل نوجوی کشورمان را به اعتراض و یاری و همبستگی و حمایت از خواستهای برحق معلمان و قشر دانشجو ودانش آموز و فرهنگی ایران فرا می‌خوانیم.
پیش بسوی ایرانی دموکراتیک و آزاد و آباد با مریم رجوی.

دانشجویان و جوانان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در خراسان جنوبی- بیرجند ۲مهرماه ۹۵.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13beb1b6-5bac-4bbc-8bac-43fadc13a135"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات