728 x 90

آغاز سال تحصيلى جديد,

بیانیه انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی

-

دانشگاه تهران
دانشگاه تهران
به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران
در آستانه سال تحصیلی جدید، بر روان پاک هزاران دانشجو، دانش‌آموز، استاد و معلمی درود می‌فرستیم که در دهة خونین 60 در راه آزادی میهن از چنگال استبداد شوم ولایت‌فقیه سربه‌دار شدند و به نسل‌های تاریخ، درس فدا و ایستادگی دادند.

قشر دانشگاهی و فرهنگی در ایران همواره از نیروهای محرکه‌ اصلی جامعه برای قیام و مقاومت در برابر ارتجاع و استبداد دینی بوده است؛ نمونة بارزش گسترش شعار «مرگ بر خمینی» برای اولین بار در 5مهرسال60، اما اکنون که این رژیم زهرخورده در ضعیف‌ترین موقعیت خود و در فاز پایانی به‌سر می‌برد، فعال‌تر کردن این مراکز در جهت دفاع از حقوق‌بشر، آزادی‌های اجتماعی و زندانیان سیاسی اهمیتی تاریخی پیدا می‌کند. از این‌رو در آستانه سال تحصیلی جدید، تمامی دانشجویان و دانش‌آموزان و فرهنگیان را علاوه بر گسترش اعتراضات و تجمعات و اعتصاب‌ها به جنبشی فراگیر فرامی‌خوانیم که اساس استبداد ولایت‌فقیه را هدف قرار می‌دهد؛ یعنی جنبش دادخواهی قتل‌عام شدگان تابستان 67! آری! درس اول آزادی است!

مرگ بر اصل ولایت‌فقیه
زنده باد سازمان مجاهدین خلق ایران
انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f31ac678-26d1-489a-adc8-7cc68ab36533"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات