728 x 90

خانواده هاى مجاهدين,قتل عام 67,

بیانیه خانواده‌های شهدای قتل‌عام۶۷ – خراسان شمالی

-

بیانیه خانواده‌های شهدای قتل‌عام67 – خراسان شمالی
بیانیه خانواده‌های شهدای قتل‌عام67 – خراسان شمالی
ما خانواده‌های قتل‌عام شدگان تابستان ۶۷ خبر عذرخواهی مرتضوی را در مورد مسایلی که در زندان و یا بهتر بگوییم شکنجه شدگان کهریزک را شنیدیم باید به او بگوییم:
قاضی مرتضوی، خبر پشیمانی شما از وقایع کهریزک یکبار دیگر داغ دل خانواده شهدا را تازه کرد، نمی‌دانیم چرا امروز پشیمان شده اید؟ آیا به این نتیجه رسیده اید که کسانی که سینه خود را برایشان چاک داده بودید ارزش آن را نداشتند یا این‌که در لفافه خواستی دامن رهبرت را از این خونریزی پاک نگهداری!؟ و یا شاید دورنمای خوبی برای این رژیم متصور نمیدانی و اظهار ندامت را در واپسین روزها، آخرین شانس خود میدانی، لیک هر کدام از این علل که باشد باید صادقانه بگوییم که شما حتی نمایش پشیمانی را هم خوب اجرا نکردید! در طول حکومت خودتان کدام قاتلی را به یاد می‌آوری که با یک عذرخواهی ساده توانسته باشد خانواده مقتول را مجاب به بخشش کند؟ آقای مرتضوی به شما پیشنهاد می‌کنم به خانه تک‌تک مقتولانتان بروید به پای خانوادهایشان بیفتید گریه و زاری نمایید با عجز و التماس طلب عفو کنید. قاضی مرتضوی حتماً شنیده اید که راه پذیرش توبه جبران آن عنوان شده، شما چگونه جبران می‌کنید؟ یک پیشنهاد برایتان دارم: همه دستیارانتان را جمع کنید و همه باهم از داغدیدگان این سالها طلب عفو نمایید اما باید بدانی که شخص اول و مسؤل اول این جنایات شخص خامنه‌ای است.

البته که در مورد فرزندان قتل‌عام شده ما هم همین‌طور است ما خواستار محاکمه همه مسولان قتل‌عام و حسابرسی از همه آنها هستیم شاید هم که بتوان این معذرت خواهی را در دادگاه جنایی بین المللی هم خواستار شد اما آنموقع البته که خیلی دیر است.

خانواده‌های قتل‌عام شدگان ۶۷ – بجنورد
۳۰ شهریورماه ۹۵.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56d51a98-ed28-431e-abeb-c9db8c2c8248"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات