728 x 90

شكنجه زندانيان,تشدید سرکوب ,

زندانیان در زندان گوهردشت گرسنه‌اند

-

زندان گوهردشت كرج
زندان گوهردشت كرج
بر اساس گزارشهای رسیده از زندان گوهردشت کرج در ادامه کمبود مواد غذایی و سوء تغذیه ناشی از کیفیت پایین جیره غذایی زندان، نانهایی که به‌تازگی در زندان توزیع می‌گردد به قدری بی‌کیفیت است که غیرقابل مصرف بوده و زندانیان در این شرایط حتی نان هم نمی‌توانند مصرف کنند چرا که مواد استفاده شده در این نانها و نوع تهیه آن به‌صورتی است که با مصرف آن، زندانیان به بیماریهای گوارشی مبتلا می‌شوند.

زندانیان در خصوص وضعیت تغذیه و نانهای توزیع شده بارها به مسئولان زندان شکایت کرده اما مسئولان هر بار می‌گویند که دستگاههای پخت نان خراب است و بودجه کافی برای تعمیر آن ندارند.

لازم به توضیح است که مواد غذایی که در فروشگاه زندان عرضه می‌شود از بی‌کیفیت‌ترین نوع مواد غذایی با برندهای ناشناس است و به‌رغم آن تنها چند قلم کالای غیراستاندارد با قیمتهای بسیار بالا جهت فروش ارائه می‌گردد که با این شرایط زندانیان توان مالی برای تهیه همین محصولات بی‌کیفیت را هم ندارند.

مدتهاست که طی اقدامی دیگر از میوه، سبزیجات و لبنیات هم در فروشگاه زندان خبری نیست و این شرایط؛ زندانیان را با بیماریهای گوناگون ناشی از عدم تغذیه مناسب، من جمله سوء تغذیه مواجه کرده است.

زندانیان نسبت به این وضعیت اعتراض داشته و خواهان توجه مسئولان و نهادهای حقوق‌بشری نسبت به این موضوع هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1b265fb-0556-41d4-a896-4779e6b822b9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات