728 x 90

-

هراس و دستپاچگی خامنه‌ای و مهره‌هایش در آستانه مهرماه؛ چرا؟

-

هراس سران رژیم از شروع سال تحصیلی
هراس سران رژیم از شروع سال تحصیلی
به مهرماه رسیدیم، ماه مدرسه و دانشگاه یا با نگاهی عمیق‌تر، ماه قیام و شورش! ماهی که آغاز کابوس دیکتاتوری ولایت‌فقیه است. برای همین هم از مدتی قبل، کارگزاران ریز و درشت نظام پیاپی به صحنه می‌آیند و هر کدام از یک زاویه، خطر جوانان و به‌ویژه گرایش آنها به دشمن را، گوشزد می‌کنند. حالا در آستانه بازگشایی دانشگاهها و مدارس، خود خامنه‌ای هم به صحنه آمد و با روش همیشگی‌اش، یعنی نعل وارونه گفت: «جوانان مؤمن، با انگیزه بالا و دفاع از کشور، فراوان هستند... این، همان انگیزه‌ای است که کشور را نجات خواهد داد».

منظور خامنه‌ای از «کشور» هم نظام ولایت‌فقیه است! منظورش از جوانان مؤمن هم، بسیجیها و مزدوران سرکوبگرش، به‌ویژه در دانشگاهها و مدارس هستند. پس می‌شود با کمی موشکافی از همین حرفش فهمید که می‌گوید، اگه نتوانیم با بسیجیها جوانها را سرکوب کنیم، «نظام نجات» نخواهد یافت! روشن است که این حرف هم در آستانهٴ بازگشایی دانشگاه و مدرسه، یعنی نیاز خامنه‌ای به سرکوب در این محیطهای جوانان.

اما در همان روزی که خامنه‌ای گفت «جوانان مومن»، یعنی بسیجیها، فراوان هستند، ببینیم سایر مهره‌های خودش، در همین رابطه چه گفته‌اند. برای نمونه آخوند بهمنی، یکی از امامان جمعهٴ خامنه‌ای، در حالی‌که مثل او «بسیجیها» را «جوانان» می‌نامید، گفت: «دشمن بسیار تلاش دارد... نظام اسلامی را از جهات مختلف زیر سؤال ببرد که یکی از ان تلاشها بی‌دین کردن و حذف جوانان از صحنه‌های سیاسی... است!».

پس به بی‌دین شدن بسیجیها، یعنی بی‌انگیزه شدن آنها اعتراف می‌کند.

در نمونهٴ دیگر، آخوند سعید شاه‌آبادی، که عنوان رئیس مؤسسه غدیر‌شناسی رژیم را هم یدک می‌کشد، پرده را بیشتر کنار زد و درباره وادادگی و ریزش بسیجیها از نظام ولایت گفت: «یکی از وظایف مهم مؤسسه غدیر شناسی برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف شناخت و اثبات آموزه‌های ولایت است... اما 37سال در روش‌های فرهنگی دچار مشکل شدیم».

بعد هم به برگزاری همایشهای مختلف توسط رژیم، برای پمپاژ انگیزهٴ سرکوب و به قول خودشان ولایت‌مداری به بسیجیها اشاره کرد و نالید: «میلیاردها تومان برای برگزار همایش‌ها هزینه شد، اما خروجی این همایش‌ها چه بوده است؟ و چرا در شاخصهای فرهنگی را به تنزل هستیم؟».

همین آخوند وحشت‌زده، به آن روی سکة وادادگی و بریدگی بسیجیها هم اشاره کرد و ترس خودش و خامنه‌ای را، به گرایش روزافزون جوانها به دشمن نظام، برملا کرد: «دشمن در تلاش است در میان جوانان شبهات ایجاد کند و امروز سؤالات و شبهات گریبان جوانان ما را گرفته است».

آری، واقعیت این است که خامنه‌ای و رژیمش حق دارند امسال در آستانهٴ بازگشایی دانشگاهها و مدارس، بیش از هر زمان دیگر وحشت کنند، چرا که از یک طرف خشم و کین جوانها نسبت به رژیم ولایت‌فقیه را می‌دانند، از طرف دیگر به‌طور خاص بعد از افشای سند صوتی آقای منتظری، می‌بینند که آنچه را که 35ساله تلاش می‌کردند از جوانها دور نگه دارند، یعنی شعار و خط دشمن نظام، امروز در میان جوانها در حال گسترش چشمگیر است؛ و همین پیوند نسل جوان و سازمان پیشتاز است که در دانشگاه و مدرسه، آتش قیام و خیزش را، شعله‌ور و سوزان می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d04f75aa-2515-4a70-942c-6914775c99ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات