728 x 90

آغاز سال تحصيلى جديد,

فراخوان جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان در ملایر به‌مناسبت سال تحصیلی جدید

-

فراخوان جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان در ملایر به‌مناسبت سال تحصیلی جدید
فراخوان جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان در ملایر به‌مناسبت سال تحصیلی جدید
به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران
فراخوان به همیاری ملی در جنبش دادخواهی برای به زیر کشیدن مسئولان قتل‌عام ۶۷.

با صد تبریک به خونها و جانهای پاک دانش‌آموزان و دانشجویان و فرهنگیان شهید قتل‌عام ۶۷ همان «بپادارندگان شادی در مجری آتش ها» یاد و راه آنان را گرامی میداریم.

ما جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران درملایر در آستانه باز گشایی مدارس و دانشگاههای سراسر کشور اعلام می‌داریم که سنت آزادی، این خجسته آزادی بها و خون بهای خود را هر چند که سنگین باشد؛ می‌طلبد و باید در بزنگاه موعود آن را پرداخت.

در شرایطی که مقاومت و مردم ایران در آمادگی کاملی برای رزم نهایی با این رژیم به‌سر می‌برند. جامعه و تاریخ ما در برابر یک «فرصت طلایی» قرار گرفته است؛ چرا که رژیم دیگر نمی‌تواند به حاکمیت ننگینش ادامه بدهد؛ و مقاومت و بازوی پر اقتدار این مردم یعنی مجاهدین هم بعد از انتقال بزرگ از عراق نیز حی و حاضر است. پس همه چیز برای تحقق خواسته‌های ما فراهم است.

دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان و اساتید آزاده
فصل برخاستن است. با تمام قوا همپای جنبش دادخواهی شهیدان قتل‌عام شده 67 شرکت کنید؛ مقاومت و پایداری به هر قیمت را شعار خود کنید. فضای ترس و اختناق را در مدارس و دانشگاهها و در کوچه‌ها و خیابانها در هم بشکنید. از هر فرصتی برای دامن زدن به اعتراضهای اجتماعی استفاده کنید. در اول مهر زنگهای «آزادی» را به‌صدا در‌ آورید. این مسیر بی‌تردید به سرنگونی این نظام ختم می‌شود. روزگار پیروزی فرا رسیده است؛ کافی است که آن را باور کنیم.

جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین خلق در ملایر

31شهریور 95.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5cdeb8c8-4c40-4d82-af85-bbad578879e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات