728 x 90

دخالتهای ایران,تشدید سرکوب ,

خشم مردم سوریه علیه آخوند روحانی و سفر وی به نیویورک + کلیپ

-

خشم مردم سوریه علیه آخوند روحانی و سفر وی به نیویورک
خشم مردم سوریه علیه آخوند روحانی و سفر وی به نیویورک
همزمان با سفر آخوند روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع به نیویورک، فعالان سوری در مناطق مختلف سوریه در تجمعات اعتراضی خود حضور وی در سازمان ملل را محکوم کردند

فعالان سوری کلیپی از فعالیت‌هایشان را در اینترنت گذاشتند و همزمان در حساب تو‌ئیتر میلیونها تن از مردم جهان را در جریان فعالیتهای خود قرار دادند.

آنها در پلاکاردهایی که به زبانهای عربی و انگلیسی در دست داشتند نوشته‌اند:

خطر دخالتهای رژیم ایران در سوریه، یمن و عراق بسیار خطرناکتر از پرونده اتمی این رژیم است.

در پلاکارد دیگری نوشته شده است چرا رژیم حاکم بر ایران مورد حسابرسی قرار نمی‌گیرد.

بر روی پلاکارد دیگری نوشته شده: روحانی قاتل سنی هاست، جنایتکار است و می‌بایست محاکمه شود.

یکی از شرکت کنندگان در این تجمعهای اعتراضی می‌گوید:
«امروز به این تجمع آمده‌ایم که بگوییم روحانی به‌عنوان بزرگترین جنایتکار جنگی و کسی که تروریسم را به سراسر جهان به‌ویژه به سوریه گسترش داده به سازمان ملل می‌رود. نمی‌بایست که این جنایتکار به سازمان ملل راه داده شود»

شرکت کننده دیگری گفت «ما در این‌جا تجمع کرده‌ایم که بگوییم تا زمانیکه این جنایتکاران در حاکمیت هستند صلح در سوریه برقرار نخواهد شد. لذا از تمامی شرافتمندان جهان و نیز از دادگاه جنایی ژنو می‌خواهیم با این موضوع با جدیت برخورد کند و عدالت را در حق این جنایتکاران که در سوریه، یمن و ایران جنایت کرده‌اند اجرا کند و آنان را به دست عدالت بسپارد».

گفتنی است که در این تجمع اعتراضی کودکان سوری که آنها نیز قربانی جنایات رژیم ایران و اسد و شبه‌نظامیان وابسته به آنها هستند پرچمهای انقلاب سوریه را برداشته و در کنار والدینشان حضور داشتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de4604c7-efd3-435c-9eb8-5299802c6f93"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات