728 x 90

اخبار اعتراضى,زندانیان سیاسی,

نامه سرگشاده زندانی سیاسی ارژنگ داودی علیه سرکرده زندان گوهردشت کرج

-

زندانی سیاسی ارژنگ داودی در زندان گوهردشت کرج - آرشیو
زندانی سیاسی ارژنگ داودی در زندان گوهردشت کرج - آرشیو
رئیس مرعوب اداره حفاظت اطلاعات زندان آقای مردی؟ !
به چه دلیل شکواییه این جانب به تاریخ 95/2/28 و نیز شش شکواییه مترتب بر آن به‌رغم بازجویی‌های صورت پذیرفته، احضار مطلعین، ارایه دو مدرک مستند و ذکر بسیاری شواهد و قراین دیگر، تا کنون معلق مانده است؟

در چهارماه گذشته برای هفتمین بار مصرانه می‌خواهم که پرونده شکایت مزبور هرچه سریعتر تکمیل گردد. اگر شما بنا بدلایل خاصی از تحت پیگرد قرار گرفتن افراد نامبرده در شکوائیه و از آن جمله سرهنگ پاسدار محمد مردانی رئیس زندان و سرهنگ پاسدار محمد ابراهیم حسینی شریف معروف به نجمی رئیس بند مشترک سپاه و اطلاعات واهمه داری، حداقل شکایت رئیس زندان که بخشی از پرونده مزبور بوده و در آن علیه این‌جانب ادعای شرف نا داشته؟ ! نموده را به سرانجام برسانید و تحویل مقامات قضایی ذی ربط بدهید.

به‌رغم ابلاغ لایحه نیم‌بند جرم سیاسی توسط رئیس‌جمهور امت فقیه!، همان‌طور که قبلاً نیز به صراحت گفته‌ام به‌زعم این‌جانب کم توجهی شما نسبت به این پرونده ناشی از ارعاب می‌باشد. به همین دلیل به اطلاع می‌رسانم که من‌بعد کلیه شکایات خود را به‌صورت سر گشاده و با شدیدترین لحن به سمع و نظر ایرانیان خواهم رساند و شکایات پیشین را نیز در اسرع وقت منتشر خواهم نمود تا همگان بدانند که در دخمه بزرگی که آن را زندان رجایی شهر می‌نامید، چه می‌گذرد.

آقای مردی
اگر آنطور که ادعا میکنی فردی قانونمند هستی چرا پرونده را به مقامات قصائیه رژیم خودتان ارجاع نمی‌دهید تا طبق همان قوانین نیم‌بند مورد رسیدگی قرار گیرد؟

مطمئن هستم چون که به گستره فساد و تبهکاریهای متهمان پرونده، وقوف کامل دارید و مطمئن هستید مفاد پرونده شفاف‌تر از آن است که حتی بی‌آبروترین قاضی امنیتی بتواند آن را لوث نموده و متهمان را تبرئه کند از زیر بار وظیفه اخلاقی و تعهدات قانونی خود طفره می‌روید.

آقای مردی
اگر واقعاً مردی و اگر واقعاً انسانیت را با (عن - سانیت) نمی‌نویسید این گوی و این میدان، پرونده را به مقامات قضایی خودتان ارجاع دهید تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

ارژنگ داودی مبارز دربند سه‌شنبه 23شهریور 95.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93562fe8-6f83-43d9-ae6b-72f8ebc5a1bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات