728 x 90

تصادفات رانندگى,

سه برابر شدن تصادفات در شهرستان نهاوند

-

سه برابر شدن تصادفات در شهرستان نهاوند
سه برابر شدن تصادفات در شهرستان نهاوند
فرماندار رژیم در شهرستان نهاوند روز پنجشنبه 25 شهریور 95 گفت: ”از ابتدای شهریورماه امسال تا کنون آمار تصادفات در شهرستان نهاوند نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر افزایش داشته است“.

کریم حمیدوند بدون اشاره به علت اصلی این فاجعه افزود: ”شهرستان نهاوند در افزایش تصادفات فوتی در استان رتبه اول را دارد که برای حل این معضل باید چاره‌ای اندیشیده شود“.

وی درماندگی کارگزاران رژیم در حل این مشکل را با عنوان فرهنگ سازی نام برد و گفت: ”تصادفات در محورهای مواصلاتی شهرستان روز به روز در حال افزایش است که این آمار نگران‌کننده است و باید فرهنگ‌سازی لازم در این خصوص صورت بگیرد“.

حمیدوند درباره کارهایی که باید صورت بگیرد افزود: ”با توجه به این‌که سه راهی کفراش نیز یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان است و پل زیرگذری که قبلاً در این سه راهی احداث شده بود استاندارد نبوده و فاقد روشنایی است احداث پل رو گذر و نصب سرعت‌گیر در این سه راهی ضروری است و پل روگذر در این سه راهی احداث می‌شود“.

وی همچنین ادامه داد: ”تقاطع شعبان، منطقه جوادیه، شهرک شهید حیدری و بلوار خلیج فارس نیز از نقاط کور و مشکل دار شهرستان نهاوند هستند و نصب سرعت کاه در این مناطق ضروری است“.

حمیدوند در پایان گفت: ”سرویس مدارس باید معاینه فنی داشته باشند و‌ به روز کردن سرویس مدارس و نصب سرعت کاه در مقابل مدارس شهرستان ضروری است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e507ba02-a4f3-4fe5-bcf9-6e097da17f95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات