728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

پس از تکمیل انتقال مجاهدان اشرفی، قدرت و وحدت اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران براستی قهرمانانه است

-

پیام تبریک حامیان استرالیایی دموکراسی در ایران
پیام تبریک حامیان استرالیایی دموکراسی در ایران
ما حامیان استرالیایی دموکراسی در ایران از تکمیل انتقال اعضای مجاهدین استقبال می‌کنیم و آن را یک موفقیت بزرگ برای مقاومت ایران در یک شرایط بسیار خطرناک و پیچیده طی سالهای پس از زمان اشغال عراق توسط آمریکا در سال ۲۰۰۳ می‌دانیم.

ما از خانم رجوی به‌خاطر تلاشهای خستگی‌ناپذیر و رهبری منعطف ایشان طی سالها برای این‌که این پروسه انتقال به موفقیت برسد ستایش و تشکر می‌کنیم.

ما به ساکنان که با تعهد خود برای تقبل هزینه‌های انتقال، این پروسه را به یک موفقیت تبدیل کردند درود می‌فرستیم. تعهد آنها به‌طور خاص برای حمایت طولانی‌مدت از تمامی ساکنان در خارج عراق که از کمکهای دولتی برخوردار نیستند در انجام این راه‌حل برای ساکنان حیاتی بود.

عمیق‌تر از این، ایستادگی و پایداری ساکنان زیر حملات مرگبار و مکرر- شامل سه حمله به اشرف و پنج حمله موشکی به لیبرتی - تدبیر طرح و تدارکات برای انتقال کامل تمام ساکنان باقی مانده از کمپ لیبرتی را ممکن ساخت.

و به این حملات مرگبار، فشارهای مداوم فیزیکی و روانی بر روی ساکنان از طریق محاصره کمپ اشرف و سپس کمپ لیبرتی را هم باید افزود، تا به خوبی دریافت که قدرت و وحدت اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران براستی قهرمانانه است.

ما کاملاً با این بیانیه مقامات ارشد سابق آمریکا در گردهمایی بزرگ برای دموکراسی در ایران که در ژوئیه امسال در پاریس برگزار شد موافقیم که گفتند: "ما افتخار می‌کنیم که در کنار این گروه از مردان و زنان شجاع بایستیم که هرگز در برابر حملات مرگبار، در ترویج یک اسلام مدرن، بردبار و دموکراتیک برخود نلرزیده‌اند و منحرف نشده‌اند. این مقاومت با ارائه یک جایگزین برای بنیادگرایی وحشی و فاسد رژیم تهران اثبات کرده است که گلوله‌ها و موشکها و سلولهای زندان و شکنجه و طناب دار دژخیمان نمی‌تواند با آرمانهای پاک میهن‌پرستان ایرانی رقابت کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ca7862d-4106-4b05-a2f1-0585fb176750"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات