728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

پیروزی انتقال مجاهدین مرهون نبرد لحظه به لحظهٴ مجاهدین خلق با رژیم آخوندهای حاکم بر ایران است

-

پیام تبریک کمیته نمایندگان رومانی برای ایران آزاد
پیام تبریک کمیته نمایندگان رومانی برای ایران آزاد
پیروزی بزرگ مقامت ایران و شکست ملایان حاکم بر ایران بر مردم و مقاومت ایران مبارک باد

پس از چهار سال و نیم تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی شاهد انتقال پیروزمندانه آخرین گروه از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران از کمپ لیبرتی بودیم. این پیروزی هر چند به سختی و با از دست رفتن جان تعدادی از ساکنان کمپ به‌دست آمد اما برگ زرین دیگری را در تاریخ معاصر از پایداری یک مقاومت مردمی در مقابل دیکتاتوری، به ثبت می‌رساند.

ویژگی این پیروزی دو چیز است. اولین ویژگی نبرد لحظه به لحظه مجاهدین خلق در لیبرتی با رژیم ملایان حاکم بر ایران است که با تمامی عواملش در عراق با موشک پرانی و کارشکنی در مسیر انتقال درصدد نابودی ساکنان بود که با شکست مواجه شد. دومین ویژگی نقش رهبری خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران است که با تلاش خستگی‌ناپذیر ایشان این پروژه با موفقیت به پایان رسید.

ساکنان لیبرتی طی 14سال پایداری بر اصول خود در سختترین شرایط با پرداخت هزینه‌های جانی و مالی در این راه ثابت کردند که برای برقرای آزادی و دموکراسی در ایران حاضر به گذشتن از همه چیز خود هستند و این پیام روشنی به جهانیان است که این مقاومت و اعضای آن تا برقراری دموکراسی و آزادی در ایران هرگز از پای نمی‌نشینند...

کمیته نمایندگان رومانی برای ایران آزاد در اینجا به‌طور خاص از زحمات و تلاشهای خانم مریم رجوی و همچنین سایر شخصیتها و احزاب و نهادهای بین‌المللی که در این سالها مقاومت ایران را در به سرانجام رساندن پروسه انتقال یاری کرده‌اند قدردانی می‌کند و از همه حامیان مقاومت ایران در سراسر جهان می‌خواهد که دست در دست رهبری این جنبش برای تحقق ارمان آزادی در ایران تا سرنگونی رژیم ملایان کوشا و متحد باشند.

رومئو نیکوارا
رئیس کمیته نمایندگان رومانی برای ایران آزاد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/873856f3-b3ee-4d21-8872-d94bd9353fe4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات