728 x 90

تصادفات رانندگى,

۴۵۸ درصد افزایش تلفات در آزاد راه همدان - ساوه

-

تصادفات جاده‌یی در ایران
تصادفات جاده‌یی در ایران
سرکرده پلیس راه رژیم در استان همدان از فوت ۱۶۲ نفر در جاده‌های همدان بر اثر تصادف خبر داد و گفت: ”تلفات فوتی در آزاداره همدان ـ ساوه ۴۵۸ درصد افزایش یافت“.

رضا عزیزی چهارشنبه شب 24شهریور 95 در این باره افزود: ”پلیس‌راه همدان در آزاد راه همدان ـ ساوه مشکلات بسیاری دارد و در هنگام بارندگی بخشی از آزاد راه به بحران تبدیل می‌شود“.

وی همچنین با اشاره به تفاهم نامه‌های پوشالی بین ارگانهای رژیم اضافه کرد: ”در سطح کشور تفاهم‌نامه‌ای بین پلیس و سازمان راهداری برای ایجاد پارکینگ در سطح آزادراه‌ها منعقد شد تا رانندگان در صورت نیاز در این محل‌ها استراحت کنند ولی این تفاهم‌نامه در استان همدان اجرایی نشده است“.

عزیزی به مشکل دیگری در این آزاد راه اشاره کرد و گفت: ”از سوی دیگر مسیر یکنواخت و نبود زیرساخت‌های رفاهی در این آزاداره سبب شده تا رانندگان با خواب‌آلودگی حرکت کنند و تابستان امسال تعداد فوتی‌های این محدوده به 18نفر افزایش یافت که سبب افزایش 458 درصدی تلفات شد“.

سرکرده پلیس راه همدان درباره آمار تصادفات افزود: ”در 5ماهه سال گذشته 150 فقره تصادفات جاده‌یی در استان همدان رخ داد که سبب فوت 176نفر شد ولی این رقم در 5ماهه نخست امسال به 137 فقره با 162نفر فوتی رسید“.

وی با اشاره تلویحی به سهل‌انگاری کارگزاران رژیم که جز پرکردن جیبهای گشادشان کار دیگری ندارند و برایشان جان مردم بی‌ارزش است، گفت: ”خط‌کشی محور فامنین به گردنه دخان از بین رفته و به سبب نبود این علایم برخی معتقدند که این محور هنوز یک طرفه بوده در صورتی که این محور به‌صورت دوطرفه است“.

وی در پایان با اعتراف به زدن زیراب شاخصهای برنامه ششم توسعه افزود: ”بر اساس شاخصهای تعریف شده در برنامه ششم توسعه باید شاهد کاهش تصادفات در سطح جاده‌ها باشیم که با امکانات پلیس راه و کمکهایی که دستگاههای ذی‌ربط می‌کنند این امر محقق نمی‌شود“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/802629e7-d07d-4c3a-9632-d6ffc387683f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات