728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

کابوس وحشت و زوزه‌های حسرت و تناقض بافی و یاوه سرایی در خلافت خامنه‌ای +کلیپ

-

پاسدار کاظمی قمی سفیر سابق رژیم و از سرکردگان نیروی تروریستی قدس در بغداد
پاسدار کاظمی قمی سفیر سابق رژیم و از سرکردگان نیروی تروریستی قدس در بغداد
شبکه خبر تلویزیون رژیم (۲۲/شهریور/۹۵) : وزیرخارجه آمریکا با ابراز خرسندی از خروج اعضای منافقین از اردوگاهی در حاشیه فرودگاه بغداد از دولتهای اروپایی برای کمک به انتقال آنها تشکر کرد.

شبکه خبر تلویزیون رژیم (۲۰/شهریور/۹۵)
آمریکاییها این بار هم آشکارا به حمایت از دست پرورده‌های خودشان پرداختند.

گوینده تلویزیون رژیم: خاک عراق در آستانه پاک شدن از منافقین
آخرین بازمانده‌های منافقین امروز از عراق خارج شدند.

آمریکاییها این بار هم آشکارا به حمایت از دست پرورده‌های خودشان پرداختند.

رئیس کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفته با انتقال منافقین به آلبانی نگرانی واشینگتن از امنیت آنها برطرف شده.

شبکه خبر تلویزیون رژیم (۲۰/ شهریور/۹۵) منابع خبری از خروج آخرین بازمانده‌های (مجاهدین) از عراق کشور خبر دادند. دولت عراق هنوز در این باره ابراز نظر نکرده است.

زوزه‌های پاسدار کاظمی قمی سفیر سابق رژیم و از سرکردگان نیروی تروریستی قدس در بغداد:
«مسألهٴ مجاهدین را نباید پایان یافته تلقی کنیم!»
پاسدار کاظمی قمی ـ تلویزیون رژیم 20شهریور 95
شما اگر یک نگاهی به سابقه تاریخی از سال2003 تا به امروز داشته باشید، یعنی از تشکیل عراق جدید از سال 2003 تا به امروز سه مصوبه وجود داره که باید این گروهک اخراج می‌شد یکی در زمان آن مجلس الحکم (شورای حکومتی) بود و یک مقطع در دوره حکومتی نخست‌وزیری آقای مالکی بود و اخیراً هم که در دوره نخست‌وزیری آقای حیدر العبادی» … اما مسأله‌یی که وجود دارد این است که آیا مسأله شرارت این گروهک تمام شده یا نه؟ … اجلاسی منافقین در فرانسه گذاشتند و یکی از شاهزاده‌های سعودی در این شرکت کرد و در این اجلاس… اعلام کرد ما خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی هستیم…

درست است که اینها از عراق خارج شدند و خروج اینها می‌تواند پیامدهای مثبت امنیتی، سیاسی و کمک بکند به توسعه همکاریهای دو کشور… (چون) اینها می‌آمدند تحریک می‌کردند و نقش ایفا می‌کردند در برخی از مراکز تصمیم‌گیری. خوب پس این اخراج خیلی مهمه، البته این نکته رو هم بایست توجه کنیم که این اخراج کار ساده‌ای نبود، چندین بار این گروهک درگیر شد با ارتش و دولت عراق و منجر به کشته شدن برخی از نیروهای امنیتی عراق شد البته خود اینها هم تلفاتی رو دادند… تلاش (سران سازمان) این بود که اخراج شون بصورت سازمانی باشه… در حالی که نظر دولت عراق این بود که اینها بصورت انفرادی باید خارج بشن. … به نظر من نباید پایان یافته تلقی کنیم.

… و الآن نگرانی جدی… فرا اروپایی به‌وجود آمده از بعد مهاجرت و بعد امنیتی، نکته‌یی که امروز وجود دارد این است که ایا ما به پایان کار (مجاهدین) رسیدیم؟ به اعتقاد من این‌طور نیست» .

سپاه پاسداران: مریم رجوی با صدور بیانیه‌یی از مقامات آمریکایی و اروپایی به‌خصوص آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به‌دلیل کمک به جابه‌جایی اعضای سازمان تمجید کرد

خبرگزاری فارس – ۲۰شهریور 1395:
سپاه پاسداران در خبرگزاری خود در روز (۲۰شهریور۹۵) اعلام کرد: «مریم رجوی روز شنبه با صدور بیانیه‌یی از مقامات آمریکایی و اروپایی به‌خصوص آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به‌دلیل کمک به جابه‌جایی اعضای این (سازمان) تمجید کرد.

روز گذشته خبرگزاری آسوشیتدپرس از انتقال باقی‌مانده‌های (مجاهدین) از اردوگاه لیبرتی عراق به اروپا خبر داد. آلمان و آلبانی دو کشوری هستند که اعضای این گروهک در آن‌ها مستقر شده‌اند.

با این حال منابعی در عراق می‌گویند هنوز شماری از اعضای این گروهک از جمله یکی از سران آن، در عراق باقی مانده‌اند» .


زوزه‌های وزارت منفور اطلاعات در دیده‌بان بور و کور آخوندی: نکته حائز اهمیت تلاش مجاهدین

برای خارج کردن افراد مسأله‌دار از عراق و اعلام آن به‌عنوان یک دستاورد و پیروزی است!

سایت دیده‌بان -وزارت اطلاعات (20شهریور95) : خبرنگار شبکهٴ العالم از تجمع صدها تن از (اعضای مجاهدین) در فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد.

شبکه العالم روز شنبه (20شهریور) گزارش داد، (مجاهدین) در فرودگاه بین‌المللی بغداد برای فرار از خاک عراق آماده می‌شوند.

(سازمان مجاهدین) مدعی شده است که همه (اعضای این سازمان) دیروز از عراق با همراهی کمیساریای سازمان ملل خارج شده‌اند. این خبر کذب بودن ادعای سازمان را به نمایش می‌گذارد.

اطلاعات بور و کور خامنه‌ای، سپس از فرط گیجی و سوزش مفرط، در جملاتی درهم برهم نوشته است:
+
نکته حائز اهمیت این است که (مجاهدین) در تلاش برای خارج کردن افراد مسأله‌دار از عراق، و اعلام آن به‌عنوان یک دستاورد و پیروزی است.

ناظران با اشاره به ماندن تعدادی از (مجاهدین) در عراق، خاطرنشان کردند که شبکه اطلاعاتی و جاسوسی بومی (مجاهدین) بعد از خروج آنها و بالاخص پایین آمدن سطح حساسیت نسبت به (مجاهدین)، قطعاً فعال‌تر خواهد شد…

باند آخوند روحانی: دولت عراق در دومین تجربه چالش خارجی توانست یکی از مهمترین پرونده‌های تهدید را ببندد

وزارت خارجه رژیم: خروج آنان سبب توزیع منبع ناامنیتی می‌شود اما خروج از پایگاهی که علیه ایران و عراق اقدام می‌کردند امری مبارک است

خبرگزاری حکومتی آفتاب از باند آخوند روحانی (۲۰/۶/۹۵) : کارشناسان و ناظران منطقه‌یی اعتقاد دارند، دولت عراق در دومین تجربه چالش خارجی بعد از اخراج سفیر عربستان سعودی از بغداد، این بار در مواجه با حامیان منطقه‌یی و بین‌المللی (سازمان مجاهدین) توانست، استقلال سیاسی خود را به ثبوت برساند و عناصر گروهی را که برای این کشور تهدید محسوب می‌شد، از کشورش برای همیشه اخراج کند تا به این ترتیب یکی از مهمترین پرونده‌های تهدید را ببندد.

خبرگزاری حکومتی میزان از قوه قضاییه رژیم (19شهریور) : آسوشیتدپرس روز جمعه خبر داد آخرین گروه از عناصر (مجاهدین) عراق را به مقصد آلبانی ترک کردند. برخی گزارش‌ها حاکی است دولت عراق حکم بازداشت (آنها) را صادر کرده بود و آن‌ها با هویت و گذرنامه‌های جعلی از این کشور گریخته‌اند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (۲۱/ شهریور/۹۵) : حسین جابری انصاری، معاون عربی و آفریقا وزارت‌خارجه گفت:. خروج آنان در عین‌حال که سبب توزیع منبع ناامنیتی به سایر نقاط می‌شود اما خروج پایگاهی که علیه ایران و عراق اقدام می‌کردند امری مبارک است.

در همین حال خبرگزاری سپاه پاسداران (20شهریور 95) نوشت: برخی گزارش‌ها حاکی است دولت عراق حکم بازداشت این تروریستها را صادر کرده بود و آنها با هویت و گذرنامه‌های جعلی از این کشور گریخته‌اند.

خبرگزاری رسمی حکومت آخوندی ایرنا (۲۰/۶/۹۵) نیز خبر داد: یک منبع به ایرنا تأکید کرد که گروهی از (مجاهدین) که امروز عراق را ترک کرده‌اند، به کشور آلمان رفته‌اند.

وی همچنین گفت که روز جمعه یک گروه از اعضای کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل و سازمانهای اروپایی از کمپ لیبرتی بازدید کردند.

کیهان خامنه‌ای: چند ماهی است که برخی دولتها تلاش می‌کنند برای مقابله با جمهوری اسلامی مجاهدین را زنده کنند.

کیهان خامنه‌ای (۲۱/ شهریور/۹۵) : «جان مک کین» سناتور جمهوریخواه از ایالت آریزونا در بیانیه‌یی تعهد آمریکا برای حفاظت از اعضای (مجاهدین) را یادآور شد. مک‌کین نوشت در سال ۲۰۰۳ بعد از این‌که این ناراضیان از حکومت ایران سلاحهای‌شان را کنار گذاشتند، مورد حفاظت ایالات متحده قرار گرفتند.

«اد رویس» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا نیز در بیانیه‌یی اعلام کرد از این‌که سرانجام همه افراد مقیم کمپ لیبرتی به آلبانی و دیگر کشورها منتقل شده‌اند، خوشحال است.

وزارت خارجه آمریکا ضمن تأیید خبر خروج (مجاهدین) از عراق گفته است که کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل با دو هواپیما، آن‌ها را به آلبانی منتقل کرد.

چند ماهی است که برخی دولتها و رسانه‌های غربی و برخی حکام منطقه تلاش می‌کنند برای مقابله با جمهوری اسلامی (مجاهدین) را زنده کنند… حضور ترکی الفیصل در نشست (مجاهدین در پاریس و دیدار محمود عباس با مریم رجوی و همچنین انتشار فایل صوتی منتظری و انتقاد غربی‌ها از اعدام (مجاهدین) نشانه‌هایی از این واقعیت است.

ابراز وحشت اعضای مجلس ارتجاع‌: برخی منابع عراقی می‌گویند هنوز شماری از اعضا از جمله یکی از سران سازمان در عراق باقی مانده‌اند.

آمریکا به‌دنبال تغییر شیوه‌های ضربه زدن به نظام با استفاده از مجاهدین است.

سایت مجلس رژیم: ۲۱شهریور۹۵: «نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقدند که (سازمان مجاهدین) در آخرین تکاپوهای خود نیز به‌دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند... .

روز گذشته اخباری مبنی بر انتقال باقی‌مانده‌های (مجاهدین) از اردوگاه لیبرتی عراق به اروپا منتشر شد. آلمان و آلبانی دو کشوری هستند که اعضای (مجاهدین) در آن‌ها مستقر شده‌اند.

برخی منابع عراقی می‌گویند هنوز شماری از اعضای این (سازمان) از جمله یکی از سران آن، در عراق باقی مانده‌اند. آمریکا به‌دنبال تغییر شیوه‌های ضربه زدن با استفاده از (مجاهدین به (نظام) است... .

محمد مهدی افتخاری عضو کمیسیون عمران مجلس، در خصوص بسته شدن کمپ لیبرتی و اخراج اعضای (مجاهدین) از این اردوگاه، اظهار داشت: سناتورهای ارشد کنگره آمریکای ظالم از (مجاهدینی) که ظالم بودنشان بر کسی پوشیده نیست حمایت می‌کنند

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: ذات (مجاهدین) ایجاد ظلم است و در هر جایی که باشند به‌دنبال اهداف شوم خودشان هستند.

حسینی کیا عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت:
این سازمان را از منطقه‌یی به منطقه دیگر می‌برند و شیوه‌های ضربه زدن به نظام را تغییر می‌دهند و همواره به‌دنبال ضربه زدن به (نظام) هستند.

حسینی کیا در گفتگو در خصوص بسته شدن کمپ لیبرتی و اخراج اعضای (مجاهدین) از این اردوگاه، اظهار داشت: مجاهدین از حالت تجمعی خارج شده و اعضای آن به کشورهایی رفتند که امکانات زیادی در اختیارشان قرار نمی‌گیرد.

عزت الله یوسفیان ملا عضو هیأت‌رئیسه و کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گروه‌های مخالف نظام و گروه‌هایی که مانند سازمان مجاهدین ادعا می‌کنند به‌دنبال ارتش آزادی و مسائل این چنینی هستند به‌دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.

خانه ملت۲۱شهریور۹۵
جام نیوز و ابسته به تلویزیون رژیم: سازمان مجاهدین امید تازه برای براندازی در ایران!

سایت حکومتی جام نیوز (۲۲/۶/۹۵) : به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، اخیراً برخی رسانه‌های غربی با مطرح سازی مجدد سازمان مجاهدین به‌عنوان امید اجرای طرح براندازی در ایران، این (سازمان) را لایق حکومت بر مردم ایران معرفی می‌کنند!

پایگاه خبری 'هیل' (Hill) وابسته به کنگره آمریکا با انتشار یادداشتی به تعریف و تمجید از سازمان (مجاهدین پرداخته و از ضرورت حمایت از این گروه تروریستی سخن به میان آورده است.

در این یادداشت که به قلم 'جولیو ترتزی' یکی از مقامات سابق ایتالیایی، تحت عنوان 'هنوز یک جایگزین برای تعامل با رژیم ایران وجود دارد' منتشر شده، می خوانیم:
«(رژیم) ایران تا کنون هر چه توانسته انجام داده تا این جنبش را از بین ببرد. در سال 1988 تعداد زیادی از سران سازمان مجاهدین خلق در ایران اعدام شدند و کمپ لیبرتی نیز در عراق هدف حملاتی قرار گرفت. اما این سازمان دوام آورد و اکنون شورای ملی مقاومت ایران، جمعیت بزرگی را در تجمع بین‌المللی سالانه خود در فرانسه گردهم می‌آورد و ثابت کرده است که هنوز اپوزیسیونی سازمان‌یافته برای مقابله با جمهوری اسلامی وجود دارد. در واقع به نظر می‌رسد با جابه‌جایی نیروهای سازمان مجاهدین خلق از عراق، افق تازه‌یی پیش روی سازمان گشوده شده است» .

جیغ بنفش نماینده مجلس رژیم پس از تکمیل انتقال مجاهدان اشرفی: این موضوع در قاعده‌ها بین‌المللی پذیرفته شده نیست!
برومندی نماینده مجلس ارتجاع از باند طرفداران بی‌بصیرت خامنه‌ای (رسانه حکومتی میزان -۲۳شهریور) :‌ برومندی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران و دستگاه دیپلوماسی کشور باید اعتراض خود را اعلام کند... باید صراحتاً بگویم که این موضوع در قاعده‌ها بین‌المللی پذیرفته شده نیست چون نام (مجاهدین) به‌عنوان یکی از گروهک های تروریستی در تمامی عرصه‌ها ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً لابی آمریکایی و کمکهای دولتمردان آمریکا به (مجاهدین) در طی سالهای اخیر و حمایتهای جدید عربستان از این گروه سبب انتقال آنها شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: (نظام) می‌تواند این موضوع را پیگیری کند و نسبت به پناه دادن به (مجاهدین) وارد عمل شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92ab6593-053b-4c78-b528-c213a42dd037"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات