728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله پاسدار شمخانی به رفسنجانی: مگر می‌شود در قرن ۲۱ بدون قدرت نظامی در منطقه خاورمیانه امنیت داشت

-

شمخانی - رفسنجانی
شمخانی - رفسنجانی
پاسدار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی رژیم، روز چهارشنبه 24شهریور در یک درگیری باندی، اظهارات رفسنجانی درباره پیشرفت کشورها بدون تکیه بر قدرت نظامی را مورد حمله قرار داد و به‌نحوه تحقیرآمیزی او را مخاطب قرار داد و گفت: «البته گوینده این مطلب حرف خود را پس گرفته و دفتر ایشان هم یک بیانیه داده است» . وی افزود: «صلح و امنیت بدون قدرت امکان‌پذیر نیست؛ مگر می‌شود در قرن 21 بدون قدرت نظامی در منطقه خاورمیانه امنیت داشت» .

لازم به یادآوری است که رفسنجانی گفته بود: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از این‌که نیروی نظامی داشته باشند، محروم شدند. نیروهای نظامی بیشترین خرج کشورهای در حال جنگ را می‌بردند و از این رو با این اقدام پول‌هایشان آزاد شد و به‌دنبال کارهای علمی و تولیدی رفته و اقتصاد دانش بنیان برای خود درست کردند لذا دیگر آسیب‌پذیر هم نیستند، این راه در ایران باز شده است و مدیران و دلسوزان و معلمان باید وارد این فضا شوند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0db3557c-36d9-48bc-b3ee-2b2540780da9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات