728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

بیانیه جمعی از دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران به‌مناسبت انتقال مجاهدان لیبرتی

-

حمایت انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران از انتقال مجاهدان اشرفی
حمایت انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران از انتقال مجاهدان اشرفی
جمعی از دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران بیانیه‌یی در رابطه با انتقال مجاهدان لیبرتی به کشورهای اروپایی صادر کردند. متن بیانیه از این قرار است:

به نام خدا و خلق قهرمان ایران
«انا فتحنا لک فتحا مبینا»
و چه فتح و پیروزی عظیم و مبارکی! انتقال موفق تمامی اشرفیها در هیأت تشکیلاتی‌شان و بازاسکان آنها در کشورهای اروپایی؛ این یعنی شکست سنگین استراتژیک ولی‌فقیه ارتجاع و وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس و سه دولتش از خاتمی تا روحانی، بانضمام مالکی و کوبلر و فیاض و مزدوران عراقی و مماشات‌گران خارجی که از سال 81 و به‌خصوص بعد از قیام 88، «هر آنچه» که در توان داشتند به‌کار بستند تا تشکیلات مجاهدین را در عراق از بین ببرند و به هر طریق ممکن آنها را «منحل» کنند. اما مجاهدین در یک کلام «همچون کوه ایستادند» و نه‌تنها سر خم نکردند، بلکه الهام‌بخش مبارزه و قیام ملت ایران شدند.

این پیروزی عظیم را به خواهر مریم تبریک می‌گوییم که 14سال این کارزار عظیم را هدایت و رهبری کرد و سرانجام به ثمر نشاند و اینک فاز نوینی را آغاز کرده است: نبرد صد برابر با هزار اشرف با برپایی جنبشهای پیاپی تا سرنگونی! حاضر حاضر حاضر!

سلام بر رجوی
مرگ بر اصل ولایت فقیه
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb115c08-d892-4bd1-b27a-c6276f54cbe8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات