728 x 90

روابط ایران و کشورهای منطقه,اخبار حج,

مناسک پایانی حج توسط دو میلیون زائر + تصاویری از عیدقربان در کشورها

-

 جشن عید قربان
جشن عید قربان
مراسم حج و عید سعید قربان و انجام سایر مناسک پایانی حج و طواف خانه خدا توسط دو میلیون زائر از کشورهای مختلف جهان روز دوشنبه در مکه مکرمه برگزار شد:

 
 
مراسم عید سعید قربان روز دوشنبه در کشورهای اسلامی و مسلمانان کشورهای مختلف جهان برگزار شد.
 
مسلمانان با برگزاری نماز عید قربان و برپایی آیینهای خاص، این عید بزرگ اسلامی را جشن گرفتند.
 


در حالیکه خامنه‌ای به علت صدور تروریسم و جنگ افزوزی علیه کشورهای منطقه، باعث محروم کردن زائران ایرانی از زیارت حج شده و با خشم و نفرت مردم ایران روبه‌رو هست، آخوند احمد خاتمی مهره ولی‌فقیه ارتجاع در خطبه نماز عید قربان در تهران به تکرار یاوه سراییهای اخیر خامنه‌ای علیه عربستان پرداخت.

وی همچنین از رسوایی بین‌المللی دجالبازیهای رژیم برای سرپوش گذاشتن بر فاجعه آفرینیهای حکومت آخوندی در مراسم حج پارسال و سالهای گذشته سوز و گداز کرد و از جمله گفت:
فاجعه منا نشان داد، حکام آل سعود، ... ... . لیاقت هدایت حرمین شرفین را ندارند و باید هیأتی از نخبگان جهان اسلام اداره حرمین شرفین و یا حداقل اداره مناسک حج را به عهده بگیرند...

از 37 کشور اسلامی جانباخته منا داریم متأسفانه جز ایران اسلامی هیچ‌یک از کشورهای اسلامی فریادی برنیاوردند و این یک مصیبت بزرگتر است که دنیاپرستی تا کجا. حق‌السکوت گرفتند تا در برابر این جنایت آرام بگیرند... سازمانهای بین‌المللی هم در این عرصه امتحان ننگینی دادند اگر یک‌هزارم این فاجعه در یکی از کشورهای اروپایی اتفاق می‌افتاد، فریاد اینها گوش فلک رو کر می‌کرد. یک‌هزارمش. اما هفت هزار مسلمان در این فاجعه جان باختند و احدی، نهادی، سازمانی، از سازمانهای بین‌المللی فریاد بایسته را سر نداد و این جنایت دیگر نهادهای بین‌المللی بی‌غیرتی که احساس غیرت در برابر انسانیت ندارند هست.

یادآوری می‌کنیم که خامنه‌ای در پیامی که قبل از شروع مراسم حج به‌خاطر سرپوش گذاشتن بر سیاستهای ضداسلامی و تروریستی رژیم که باعث محروم شدن حجاج ایرانی از زیارت خانه خدا شده است، به فحاشی علیه عربستان پرداخت که با موجی از محکومیت از سوی کشورهای عربی و اسلامی روبه روشد و این فضیحت خامنه‌ای حتی در داخل رژیم نیز اختلافات باندهای حکومتی را دامن زد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a612924e-6499-405a-8d1c-104e460c8954"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات