728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

پیامهای تبریک جوانان اهواز، دانشجویان و کامیونداران تهران برای بزرگترین پیروزی مقاومت

-

بزرگترین پیروزی مقاومت مبارک
بزرگترین پیروزی مقاومت مبارک

پیام تبریک جمعی از جوانان آزادیخواه اهواز

باز هم عشق شعله کشید و تمام پلیدی را سوزاند و پودر کرد.
بزرگترین پیروزی مردم و مقاومت ایران و انتقال موفقیت‌آمیز تمامی اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران به آلبانی و کشورهای دیگر یک حرف داشت، حرفی که تا پایان تاریخ نه می‌میرد و نه کهنه می‌شود و آن این‌که مقاومت همیشه زنده است و راه خود را در قلبهای جهانیان باز می‌کند، راه خود را تا نابودی آن که شباهنگام بر درهای حقانیت می‌کوبد ادامه می‌دهد و به ثمر می‌رساند. مجاهدین به ما ثابت کردند که در این دنیای سراسر بهت و تسلیم، اراده و ایستادگی پررنگتر از همیشه جریان دارد. آری مجاهدین این پاکترین فرزندان ایران‌زمین تاریخ را درخشان کردند و با پیروزی خود مهر بطلان بر هر چه زور و ستم و تباهی زدند.
می‌رسد آن روز که ارتش آزادی به تهران برسد و ما آزادی را به چشم ببینیم و احساس کنیم.
درود بر مجاهدین
درود بر رجوی
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه
جمعی از جوانان آزادیخواه اهواز

پیام تبریک جمعی از دانشجویان آزادیخواه دانشگاه تهران

ما جمعی از دانشجویان آزادیخواه دانشگاه تهران انتقال پیروزمندانة مجاهدین از لیبرتی به آلبانی را به خانم مریم رجوی و تمامی آزادیخواهان تبریک می‌گوییم. این یک پیروزی بزرگ برای مردم ایران است. دوران جدیدی در رزم برای آزادی شروع شده است. مقاومت اشرفیها در این سالیان به ما درس رزم و ایستادگی آموخت و تاریخ ما از داشتن چنین پیشتازان و آموزگارانی سرافراز است.
درود بر ایستادگان برای آزادی
درود بر مجاهدین
جمعی از دانشجویان آزادیخواه دانشگاه تهران
بیست و یکم شهریور ۱۳۹۵

پیام تبریک جمعی از کامیونداران و رانندگان جنوب استان تهران برای انتقال پیروزمند

هزاران، هزار تبریک بابت این پیروزی بزرگ به همه مبارزان راه آزادی و به‌خصوص رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خواهر مریم رجوی و درود بی‌پایان به مجاهدین و با امید و توکل بر خدا این ۱۴ سال هم به پایان رسید و پروژه انتقال تمامی مجاهدین کمپ لیبرتی به کشورهای اروپایی و به‌خصوص کشور آلبانی به نحو احسنت صورت پذیرفت و باعث سرمستی و شادی وصف ناپذیر مردم ایران‌زمین شد و این روز مبارک در دل تاریخ ثبت گردید و ترس از بیداری مردم ایران از همین الآن تپش قلب از هم گسیخته آخوندها به‌خصوص آخوند مزدور خامنه بیشتر شده و این بدان معنی است که پیروزی نزدیک است و پیش به سوی پیروزی و این بار بلندتر و یک صداتر از گذشته هزاران، هزار اشرف می‌سازیم.
از طرف جمعی از کامیونداران و رانندگان جنوب استان تهران. شهریور ۱۳۹۵.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9bdaa368-577d-4bfd-9fd9-9bcb745e0c6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات