728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

پیامهای تبریک انتقال پیروزمندانه مجاهدان اشرفی

-

موفقیت انتقال مجاهدین از عراق به آلبانی و سایر کشورهای اروپایی
موفقیت انتقال مجاهدین از عراق به آلبانی و سایر کشورهای اروپایی

پیامهای تبریک اعضای شورای ملی مقاومت ایران:

اعضای شورای ملی مقاومت ایران آقایان، حسین جهانسوز، حسین سعیدیان، حمید عظیمی، حمید رضا طاهرزاده، بهرام مودت و منشور وارسته، طی پیامهایی، انتقال پیروزمند مجاهدان اشرفی و شکست بزرگ رژیم آخوندها را تبریک گفتند.
گزیده‌یی از این پیامها در زیر آمده است :

حسین جهانسوز:

به‌رغم تمام کارشکنیها و دوز و کلکهای رژیم جمهوری اسلامی برای جلوگیری از خروج مجاهدین از عراق، به کوری چشم دشمنان مقاومت، پروژه انتقال با موفقیت کامل انجام شد.
این پیروزی قدم بزرگ دیگری در راستای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی است.

حسین سعیدیان:

هزاران تبریک به‌مناسبت پیروزی پروژه انتقال رزمندگان آزادی از کمپ لیبرتی - مطمئناً مجاهدین با استفاده از حقوق، آزادی، و امتیازاتی که برای سالها از آنها دریغ شده بود جنگ صد برابر خود با فاشیسم مذهبی برای استقرار صلح، آزادی، و دموکراسی در ایران را با موفقیت بیشتری پیش خواهند برد.

حمید عظیمی:

با هزاران تبریک برای این پیروزی بزرگ، باشد که در قدم های بعدی، به‌خصوص در جنبش دادخواهی برای به محاکمه کشاندن آمران و عاملان قتل‌عام بیش از سی هزار از مجاهدان و مبارزان میهمنان در تابستان 1367، مردم و مقاومت سازمانیافته ایران، شاهد پیروزیهای بیشتری باشند.

حمید رضا طاهر زاده:

با درود و به کوری چشم دشمنان هزاران تبریک
مبارک باشد!... این طلیعه آغاز پایانی رژیم و پیروزی مقاومت عادلانه مردم ایران است.

بهرام مودت و فیروزه اجاق:

با تعظیم در برابر اراده راسخ، ایستادگی، پایداری و فدای بی‌نهایت 14ساله تک‌تک زنان و مردان مجاهد و مبارز اشرفی و با درود بر شهیدان، بزرگترین پیروزی مقاومت را به شما، تمام مجاهدین و مبارزین، حامیان مقاومت و ملت ایران صمیمانه تبریک گفته و سپاس و قدردانی خودمان را تقدیم می‌داریم.

منشور وارسته:

با احترام به شهدای مقاومت، در اشرف و زندان لیبرتی، چهارده سال اسارت، در قلب دشمن، با رگباری از توطئه و شانتاژ و ترور با کمک استعمار، قادر بود دولتها را سرنگون سازد، چه برسد به یک سازمان سیاسی. امّا پایداری، صبر انقلابی، شجاعت و رهبری شایسته با اتکا به مردم ایران، موجب مهمترین پیروزی درخشان مقاومت ایران و بوری و رو سیاهی برچهره دشمنان استقلال و آزادی ایران، الیگارشی دینی گردید... تا مسیر پر شکوه پیروزی و سرنگونی استبداد دینی راهی نیست.

پیامهای تبریک شخصیتهای مبارز و پشتیبان مجاهدین و جنبش مقاومت:

گیسو شاکری:

رزمندگان اشرفی، خوش آمدید... در زندان لیبرتی که در سخت‌ترین شرایط رزمگاهش کرده بودید، با استقامت و پایداری خود، انگیزه و امید و توان ما را در این سوی جهان، صد چندان کردید... ..
اینک در ادامه راه، با نیرویی هزار برابر و با هزاران اشرفی، در کنار هم، دست در دست هم، هم‌چنان به سردمداران جنایتکار رژیم می‌گوییم هر جا که باشیم، از ما در امان نخواهی بود، توطئه‌هایت بر باد می‌رود و اکنون نیز کمپین دادخواهیمان تا نشاندنت در دادگاه‌های بین‌المللی به جرم نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت، ادامه دارد. ما زن و مرد جنگیم، بجنگ تا بجنگیم.

خسرو شهریاری:

عزیزان اشرفی، یاران!... . به راستی هزار اشرف ساخته‌اید. نه هزار، هزارها.
عزیزان! به فرازی دیگر خوش آمدید. فرازی که بی‌گمان به قله‌ی آزادی و برابری و سرنگونی تمام و کمال رژیم جمهوری اسلامی ایران، این رژیم جنایتکار تاریخ معاصر خواهد انجامید.
درود بر رزمندگان اشرفی
درود بر اشرف‌نشانان و عاشقان آزادی در جای جای جهان
درود بر آزادی و برابری

فرشته و رحمان کریمی:

این پیروزی بزرگ استراتژیکی، بیانگر پیروزی نهایی محتوم است
رژیم نمی‌خواست که دشمنان سوگند خورده و تا پای جان مصمم، از تیررسش خارج شود. او قاطعانه می‌خواست یا نابود کند یا آنان را به انفعال و تسلیم وادارد و این برایش یک استراتژی حیاتی و بقا بود. چنین است که ما می‌گوییم شکست این استراتژی، به‌معنی پیروزی استراتژیکی مقاومت ایران است.

ما این پیروزی شگفت را به رهبران مقاومت ایران خاصه مریم قهرمان و مسئولان سازمان مجاهدین خلق و کوششگران شورایی و تمامی هواداران وفادار و ملت ایران و همه آزادیخواهان جهان، با غرور و شادمانی تبریک و تهنیت می‌گوییم که می‌دانیم فردا از آن پایداران است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5e9d961-3482-4fa1-9094-a8acfa1785d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات