728 x 90

روابط ایران عربستان,

رئیس ستاد امر به معروف عربستان اظهارات خامنه‌ای علیه این کشور را محکوم کرد

-

الشیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالله السند
الشیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالله السند
رئیس کل ستاد امر به معروف و نهی از منکر عربستان اظهارات ولی‌فقیه ارتجاع علیه عربستان را محکوم کرد و رژیم آخوندی را به‌دلیل دخالتهایش در کشورهای منطقه و حمایت از تروریستها را رژیم خونریز و جنایتکار نامید.

روزنامه الریاض چاپ عربستان روز یکشنبه 21شهریور نوشت: الشیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالله السند رئیس کل ستاد امر به معروف و نهی از منکر عربستان, اظهارات خامنه‌ای علیه عربستان, از جمله فراخوان مشکوکش به بین‌المللی کرد مدیریت ”حرمین شریفین ”را محکوم کرد.

السند گفت: ”برای جهان روشن شد, کاری که رژیم ایران انجام می‌دهد شامل تجارت با شعارهای توخالی و تلاش برای نابود کردن سرنوشت مردم و شعله‌ور کردن درگیریهای داخلی و فتنه‌انگیزی است و این در حالیست که در رابطه با حقوق سخن به زبان میراند و به این کشور مبارک اتهامات ناروا می‌زند و آن را متهم به جنایتهایی می‌کند که خودش آغاز کرده و در موسم حج و سایر زمانها مسبب آن بوده است.

وی افزود: ”کشورهایی که رژیم فرقه‌گرای ایران در آن دخالت نموده است جز تسلیح شبه‌نظامیان تروریست و تجزیه جوامع و نابودی داراییها و تفرقه سیاسی و از میان رفتن نشانه‌های دولت چیزی نمی‌شناسند. این درحالیست که جهان شاهد همکاریهایی انسانی و سازندگی است که عربستان به کشورهای مخلتف اسلامی ارائه می‌کند به‌طوری‌که در ساختن مجموعه‌های تعلیمی و بهداشتی و شراکت در ایجاد زیربناهای مختلف در چارچوب حاکمیت کشورها و استقلال رأی آنها تلاش و همکاری می‌نماید...

دکتر السند افزود: ”الحمد الله مردم کشورهای مسلمان به این آگاهی نائل گشته‌اند که یاوه‌گوییهای این رژیم خونریز را فاش کنند چرا که به‌دلیل دخالتهای جنایتکارانه‌اش در کشورهای مختلف تمام برگهایش در دهه‌های اخیر سوخته است. بگذریم از این‌که این رژیم, تاریخی مملو از تجاوز به حجاج و جلوگیری از قاصدان مسجد الحرام در رسیدن به مرادشان دارد, علاوه بر این, سیاست احمقانه‌اش منجر به محروم شدن بسیاری حجاج ایرانی از مناسک حج بدین دلیل بوده است که رژیم ایران می‌خواسته از حج به‌عنوان سکویی جهت محقق نمودن مقاصد سیاسی و فرقه‌یی استفاده کند... » .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59a55558-9a52-4c13-b504-34db06bdd873"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات