728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

«پتک گرانی که بر سر ولایت‌فقیه فرود می‌آید»

-

انتقال پیروزمند مجاهدان لیبرتی و شکست بزرگ رژیم آخوندی
انتقال پیروزمند مجاهدان لیبرتی و شکست بزرگ رژیم آخوندی
به‌مناسبت انتقال پیروزمند مجاهدان لیبرتی و شکست بزرگ رژیم آخوندی، روز شنبه 20شهریور مراسمی در اورسور اواز پاریس، برگزار شد. رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، خانم مریم رجوی که سخنران اصلی این مراسم بود، در سخنرانی خود، این انتقال را بزرگترین پیروزی سیاسی و استراتژیک مقاومت توصیف کرد و با مخاطب قرار دادن جوانان و اشرف‌نشانها در داخل ایران گفت:‌ «این، به‌صدا درآمدن زنگ‌های دورانِ تغییر و دوران تهاجم و پیشروی است. پیام، هزار اشرف است. تکرار می‌کنم: هزار اشرف، هم نقشه‌مسیر آزادی است، هم نیروی خیزش عمومی و هم آن پتک گرانی که بر سر ولایت‌فقیه فرود می‌آید» .

در این مراسم که برجسته‌ترین شخصیتهای حامی مقاومت ایران از کشورهای مقاومت ایران در آن حضور داشتند، دکتر آلخو ویدال کوآدراس، رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت و نایب رئیس سابق پارلمان اروپا هم گفت تا کنون مقاومت در حالت تدافع بود، اما این سرفصلی است که تدافع تبدیل به تهاجم می‌شود و از این به بعد این ما هستیم که ترس را در رژیم نفوذ خواهیم داد و این حاکمان تهران هستند که خواهند ترسید.

آری، این انتقال پیروزمند چنان ترس و وحشتی در دل آخوندها به وجود آورده، که هر روز سران، کارگزاران و رسانه‌هایش به صحنه می‌آیند و نسبت به خطر پیوند جوانها با مجاهدین هشدار می‌دهند و ابراز وحشت می‌کنند. از یک طرف آخوند جنتی در نمایش جمعهٴ تهران از قول امام پلیدش در توجیه قتل‌عام می‌گوید: «اگر بیشتر به [مجاهدین] مجال بدهیم، [آنها] ریشه نظام را می‌کنند» .

از طرف دیگر معاون سیاسی سپاه ضد‌مردمی رژیم روز 20شهریور به صحنه می‌آید و اذعان می‌کند که این وحشت مربوط به گذشته نیست بلکه مربوط به همین امروز است و می‌گوید: «برخی بعد از 20سال به‌دنبال احیای مجاهدین هستند» . و از طرف دیگر آخوند حسینی کیا، عضو مجلس ارتجاع می‌گوید: «سازمان [مجاهدین] شیوه‌های ضربه زدن به نظام را تغییر می‌دهد [اما] همواره به‌دنبال ضربه زدن به [نظام] است» ؛ آخوند افتخاری یک عضو دیگر مجلس ارتجاع هم با اشاره به انتقال مجاهدان اشرفی، ناله می‌کند: «ذات [مجاهدین] این است که در هر جایی که باشند، به‌دنبال اهداف شوم خودشان هستند»، منظور از اهداف مجاهدین هم، چیزی نیست جز سرنگونی تام و تمام رژیم ولایت‌فقیه.

در این سمفونی وحشتْ خبرگزاری بسیج ضد‌مردمی ناله می‌کند: «نفوذ فرهنگی دشمن نامرئی‌ست... خطرات فضای مجازی برای جوانان از خطر فضای واقعی بیشتر است... شاهد هجوم وحشتناک [از سوی دشمن هستیم] ... هدف ابزارهای شیطانی دشمن، نابودی باورها و اعتقادات دینی است» .

در فرهنگ دجالان حاکم، باور و اعتقاد دینی، یعنی سرسپردگی به ولایت‌فقیه و وقتی این ارگان بسیج ضدمردمی می‌گوید دشمن دارد باور به ولایت‌فقیه را، نابود می‌کند! در واقع اعتراف به گرایش جوانها به دشمن نظام است. بله، اینها نمود همان «پتک گرانی» است که رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت اشاره کرد و آن را در هزار اشرف و نیروی نهفته در جوانان ایران دانستند. بی‌جهت نیست که پاسدار سعید قاسمی، سرکرده چماقداران خامنه‌ای هم در همین روز 20شهریور، درباره گسترش گرایش جوونها به مجاهدین و قدرت و توان نیروی سرنگون کننده آنها، گفت: «همه سنگرها در دست دشمن است... سنگر دانشگاه از همان اول دست دشمنان بوده است... در کار تشکیلاتی هنوز روی دست مسعود رجوی نداریم که بعد از 30سال هنوز این سازمان دارد نیرو پرورش می‌دهد» .

واقعیت این است که این همه آه و ناله و داد و فغان از خطر دشمن و گرایش نسل جوان به این دشمن خطرناک، به‌خاطر این است که خود آخوندها بهتر از هر کس، معنی گرایش جوانها به مقاومت ایران و برپایی هزار اشرف را می‌فهمند. چون خوب می‌دانند که آن «پتک گران» وقتی بر سر نظام ولایت‌فقیه فرود بیاید، تمامیت این دیکتاتوری را درب و داغان می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4dcb33e3-f559-43b5-a674-041ff25c1858"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات