728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

یورونیوز: آخرین گروه از اعضای سازمان مجاهدین خلق عراق را ترک کرد

-

پیروزی مجاهدین بر دشمن ضد بشری مبارک
پیروزی مجاهدین بر دشمن ضد بشری مبارک
تلویزیون یورونیوز روز شنبه 20شهریور گزارش داد: «سازمان مجاهدین خلق اعلام کرد آخرین گروه از اعضای این سازمان – که شمار آن‌ها ۲۸۰ نفر بوده- پایگاه لیبرتی عراق را به مقصد آلبانی و دیگر کشورهای اروپایی ترک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ویلیام سپیندلر، یکی از سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل‌متحد با انتشار گزارشی ضمن تأیید این خبر اعلام کرد: «جامعه بین‌المللی هم‌اکنون با موفقیت تغییر مکان تمامی ساکنان کمپ [لیبرتی] را در کشورهای ثالث به پایان رسانده است ».

یورونیوز افزود: کمپ لیبرتی در نزدیکی بغداد – که از زمان تخلیه قرارگاه اشرف در سال ۲۰۱۱ به محل اسکان موقت اعضای مجاهدین خلق در عراق بدل شد- در ۵ سال گذشته بارها هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفت. مجاهدین خلق شمار قربانیان این حملات را ۱۴۷ نفر عنوان کرده و افزوده است که ۲۷ عضو دیگر این سازمان نیز «در شرایط محاصره ضدانسانی جان باختند ».

به گزارش یورنیوز مجاهدین خلق انتقال اعضایش از عراق را «بزرگترین پیروزی مجاهدین به‌رغم تمام توطئه‌ها، کارشکنی‌ها و تهدیدهای» جمهوری اسلامی توصیف کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/509bcbbe-ae06-4375-a99b-5f7bb40700a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات