728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

پاریس - مراسم ویژه انتقال مجاهدان اشرفی از لیبرتی و شکست بزرگ رژیم آخوندی

-

مریم رجوی
مریم رجوی

 

ساعت 1845:
 

سید احمد غزالی: احساس می‌کنم بیش از پیش به پیروزی نهایی انشاءالله نزدیک می‌شویم

 
 
سید احمد غزالی، نخست‌وزیر پیشین الجزایر و رئیس کمیته عربی ـ اسلامی دفاع از اشرفیها طی سخنانی در مراسمی به‌مناسبت انتقال پیروزمند مجاهدان لیبرتی که در اورسور واز پاریس با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برگزار می‌شود از جمله گفت:
خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این پیروزیها شرکت کنم و حضور داشته باشم، از جمله در خروج نام مجاهدین از لیست. همچنین پایان پرونده 17ژوئن و همچنین پایان پرونده‌ها علیه سازمان مجاهدین و تلاشها برای نامگذاری تروریستی مجاهدین. این لحظات فوق‌العاده شگفت‌انگیزی است. اینها را تابه‌حال به دست آورده‌ایم و من بسیار خوشبختم از این بابت و در آخر امید هست. چون دیدم همه سرمایه‌هایی که خرج شد فقط برای دفاع کردن که بگوییم تروریست نیستیم، بنیادگرا نیستیم. و در برابر چنین موفقیتهایی که ما به‌دست آوردیم بار دیگر شکر خدا، احساس می‌کنم بیش از پیش به پیروزی نهایی انشاالله نزدیک می‌شویم.

خواهران و برادر ان عزیزم. این لحظه لحظه تاریخی است و اشرف علاوه بر آنچه سمبلیزه می‌کند و مذاکراتی که طی سه چهار سال صورت گرفت که ساکنان اشرف تحت حفاظت قرار بگیرند، این سرمایه‌های زیادی را خرج خود کرد و البته شجاعت دیپلوماتیک بسیاری هست از سوی رهبری مجاهدین که بی‌همتاست.

باید قوی بود برای این‌که بتوانی اجازه ندهی بر تو تسلط پیدا کنند. بعد از این همه فشارها که بر خواهران و برادران شما از سال 2003 آمد تا همین الآن باید به‌لحاظ سیاسی هم قوی و مطمئن بود. برای این‌که بتوانیم از این مراحل عبور کنیم و در برابر دیکتاتوری به موفقیت دست پیدا کنیم.
 
ساعت 1835:

 

انیسه بومدین: خانم رجوی شما پیوسته رو به جلو حرکت کردید و افتخار شما و زن ایرانی همین است

 

 
انیسه بومدین بانوی اول پیشین الجزایز طی سخنانی در مراسمی به‌مناسبت انتقال پیروزمند مجاهدان لیبرتی که در اورسور واز پاریس با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برگزار می‌شود با ابراز خوشنودی از خبر پیروزی بزرگ مقاومت ایران یادآور شد ما این مسیر را با هم پیمودیم، از چه راههای سختی که عبور کردیم و چه رنج هایی که بردیم. وی با یادآوری پایداریهای مقاومت ایران به‌ویژه مقاومت 14ساله اشرفیان در اشرف و لیبرتی گفت ما با این شرایط در دوران مبارزات آزادیبخش الجزایر آشنا بودیم با 900هزار شهیدی که دادیم، هنگامی که به اسم اسلام مسلمانها را می‌کشتند ما با خودمان می‌گفتیم باز هم قربانی خواهد بود، باز هم جنایتکاران به قدرت می‌رسند و ما مسلمانان واقعی باید یک نازیسم و فاشیسم دیگری را پشت سربگذاریم؟ خیر

خانم بومدین افزود: خانم رجوی شما یک سیاست فوق‌العاده‌یی دارید، برعکس تمام سیاستمداران عالم که تا وقتی در قدرتند خطر بنیادگرایی را نمی‌بینند و سازشکارانه می‌گویند همه چیز رو به راه است. اما به‌محض پایین آمدن از قدرت می‌گویند عجب دوران وحشتناکی است. این نفاق است، و شما خانم رجوی هرگز این نفاق را نداشتید. به همین خاطر ما با شما بودیم و با شما هستیم و برای همین از شما حمایت می‌کنیم. چون شما در مسیر مبارزه‌تان پایدار بودید هرگز شکست نخوردید و همیشه پایبند بودید به این‌که مقاومت ایران در مسیر درستی قرار دارد. شما پیوسته رو به جلو حرکت کردید و افتخار شما و زن ایرانی همین است.

خانم بومدین در پایان خاطرنشان کرد که منهم مثل اسقف گایو خودم را در این پیروزی همراه شما می‌بینم. و از خدا می‌خواهیم این افتخار را به ما بدهد که در تهران در کنار شما باشیم.

 

 ساعت1810:

اینگرید بتانکور: مریم چهرهٴ اسلامی است که اسلام رحمت و بخشش است
خانم اینگرید بتانکور کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری کلمبیا طی سخنانی در مراسمی به‌مناسبت انتقال پیروزمند مجاهدان لیبرتی که در اورسور واز پاریس با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برگزار می‌شود از جمله گفت:
اینگرید بتانکور کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری کلمبیا در ابتدای سخنانش با یادآوری لحظات آزادی خودش پس از اسارت در کلمبیا، گفت با دیدن تصویرهای مجاهدان اشرفی در لیبرتی لحظات بسیار زیبایی را گذراندم.

وی گفت من هم مثل آلخو ویدال کوادراس معتقديم مریم فقط رئیس‌جمهور شما نیست، رئیس‌جمهور من هم هست. آنچه در این پیروزی بیش از هر چیز مرا تحت‌تاثیر قرار داد لبخند پیروزی مریم بود. او قلب همهٴ ما را فتح کرده است. من شاهد لحظات بسیار سنگین و سختی بودم که چطور او در برابر سخترین بهتانها ما را رهبری کرد تا جامعه جهانی را به این باور رساندیم که مریم کسی نیست که یک سکت را رهبری کند. او با ایمان و شجاعت و قدرتش موفق شد در برابر آن همه فشارها و بهتانها ایستادگی و مقاومت کند.

با دیدن لبخند پیروزمند او یاد تصویرهای سالهای قبل از اشرف و لیبرتی افتادم. هنگامی که آنها تحت حمله مزدوران با تانک و تیربار قرار گرفته بودند. تصاویر زنان و مردانی که در آغوش یارانشان جان باخته بودند چون راه رسیدنشان به بیمارستان را بسته بودند. و این مریم بود که این مبارزه را پیش برد، اگر بخواهم تبریکی بگویم باید به رهبری بگویم که رهبر ما هم هست، چون این مبارزه خاص ایرانیها نیست، مبارزه فرانسویان نیز هست که قربانیان تروریسم‌اند، مبارزه مردم بلژیک و سایر کشورهایی است که قربانی تروریسم شده‌اند. مریم چهرهٴ اسلامی است که اسلام رحمت و بخشش است ما باید به این اسلام در سراسر جهان فراخوان بدهیم به این اسلام. ما در جهان اکثریت هستیم. و مریم با پشتیبانی این اکثریت می‌تواند آزادی، عشق و شرافت را به مردم ایران برگرداند.

اعضای شورای ملی مقاومت ایران، هموطنان و یاران مقاومت ار فرانسه و اشرف‌نشانها و اعضای جوامع ایرانی از کشورهای مختلف اروپایی نیز در این مراسم شرکت دارند.

در این مراسم شخصیتهای برجسته حامی مجاهدان اشرفی و مقاومت ایران از جمله دکتر  کوادراس، نخست‌وزیر سید احمد غزالی، خانم اینگرید بتانکور، خانم انیسه بومدین، اسقف ژاک گایو و دیگر شخصیتهای سیاسی و منتخب فرانسوی و همچنین طاهر بومدار شرکت دارند و سخنرانی می‌کنند.

در مراسم ویژه انتقال پیروزمند مجاهدان اشرفی از لیبرتی که پخش مستقیم آن از سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران جریان دارد، خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت سخنانی ایراد کرد و پیروزی کارزار مقاومت ایران برای انتقال امن مجاهدان اشرفی را تبریک گفت.

 

ساعت 1750:

دکتر آلخو ویدال کوآدراس: امروز یک سرفصل است. ما تا امروز مقاومت کردیم اکنون دست به تهاجم می‌زنیم

 
دکتر آلخو ویدال - کوآدراس رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت و نایب رئیس سابق پارلمان اروپا طی سخنانی در مراسمی به‌مناسبت انتقال پیروزمند مجاهدان لیبرتی که در اورسور واز پاریس با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برگزار می‌شود از جمله گفت:
طی 16سال اخیر که من از این افتخار برخوردار بودم که با شما کار کنم. و همکاری داشته باشم تحت رهبری رئیس‌جمهور برگزید مقاومت خانم مریم رجوی روزهای خوشحالی داشتیم و روزهای غم و اندوه و امروز طبعاً روز شادی است.

وی افزود: آنچه دیروز اتفاق افتاد با رسیدن آخرین گروه ساکنان لیبرتی به اروپا و به محلی امن، معنای عمیق بسیار زیادی دارد چون یکی از اهداف اصلی رژیم ایران در آن سالها از بین بردن و نابود کردن ساکنان لیبرتی بوده است و می‌خواستند این کار را انجام بدهند چون می‌دانند و البته حق هم دارند و می‌دانند که ساکنان لیبرتی قلب و انرژی و امید ایران هستند و می‌خواستند با هر شیوه‌یی آنها را به پایان برسانند آنها را بکشند آنها را به قتل برسانند و البته که موفق نشدند. به یمن پایداری و استقامت ساکنان و همچنین کارهای همه شما تحت هدایت خانم مریم رجوی و کارهای بسیارعالی دوستانی که در سراسر جهان دارند. آنها نتوانستند این کار انجام بدهند تا امروز آنها آزاد هستند و آماده هستند که به مبارزه برای آزادی و دموکراسی در ایران را ادامه بدهند.

دکتر آلخو ویدال- کوآدراس گفت: اجازه بدهید یک نکته آخر را به شما بگویم که از نظر خودم بسیار مهم است. از وقتی افتخار کار با شما را داریم، برای ایران آزاد یعنی 16سال اخیر همواره در وضعیت دفاعی بودیم اول لیست سیاه بود بعد لیبرتی بود همواره دفاع می‌کردیم همیشه مقاومت می‌کردیم. تحت فشار و درد بودیم. بخاطر از دست رفتن جانها و نا عدالتی به‌خاطر این‌که دفاع می‌کردیم از مواضعی و آنچه امروز اتفاق افتاد کاملاً یک سرفصل و تغییر وضعیت است. ما از وضعیت دفاعی به وضعیت تهاجمی منتقل شدیم. دستان ما آزاد و باز هستند و دیگر باری روی شانه‌های ما نیست که نتوانیم حرکت کنیم. ما تا امروز مقاومت کردیم اکنون دست به تهاجم می‌زنیم.

 

ساعت 1630:

در مراسم ویژه انتقال پیروزمند مجاهدان اشرفی از لیبرتی که پخش مستقیم آن از سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران جریان دارد، خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت سخنانی ایراد کرد و پیروزی کارزار مقاومت ایران برای انتقال امن مجاهدان اشرفی را تبریک گفت.

 

در این مراسم شخصیتهای برجسته حامی مجاهدان اشرفی و مقاومت ایران از جمله دکتر کوادراس، نخست‌وزیر سید احمد غزالی، خانم اینگرید بتانکور، خانم انیسه بومدین، اسقف ژاک گایو و دیگر شخصیتهای سیاسی و منتخب فرانسوی و همچنین طاهر بومدار شرکت دارند و سخنرانی می‌کنند.

 

اعضای شورای ملی مقاومت ایران، هموطنان و یاران مقاومت ار فرانسه و اشرف‌نشانها و اعضای جوامع ایرانی از کشورهای مختلف اروپایی نیز در این مراسم شرکت دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af3e296c-7775-4526-83d6-5724ad1c1344"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات