728 x 90

سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران,

خبرگزاری رویتر: گروه اپوزیسیون ایرانی در عراق این کشور را ترک کردند

-

جشن پیروزی هواداران مجاهدین در خارج از کشور  - آرشیو
جشن پیروزی هواداران مجاهدین در خارج از کشور - آرشیو
خبرگزاری رویتر خبر انتقال آخرین گروه از مجاهدان اشرفی از لیبرتی به آلبانی، به‌رغم تمام توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندی را منعکس کرد و افزود: «اعضای باقی مانده گروه اپوزیسیون ایرانی تبعیدی که برای دهها سال در عراق مستقر بودند, بعد از چندین حمله به کمپ آنها در سال‌های اخیر, روز جمعه برای باز اسکان در آلبانی، این کشور را ترک کردند» .

رویتر به‌نقل از اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت افزود: «این گروه اپوزیسیون در بیانیه‌یی گفت, بیش از 280 عضو سازمان مجاهدین خلق ایرن ساکن کمپ لیبرتی نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد, از عراق خارج شدند» .

با توافقی که با میانجیگری آمریکا و آژانس پناهندگی سازمان ملل‌متحد انجام شد حدود 2000 ناراضی ایرانی از شروع 2016 در کشورهای اروپایی باز اسکان شده‌اند. »

رویتر به حمله موشکی مزدوران رژیم آخوندی در عراق به کمپ لیبرتی اشاره کرد و افزود: «در ماه اکتبر یک گروه شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران مسئولیت حمله موشکی را که 23نفر از اعضای سازمان مجاهدین را کشت, پذیرفت. این گروه زمانی در آمریکا حضور داشت و دفاتری در اروپا دارد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed8ddf3c-59a7-4d9d-a18b-03c0a009c68d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات