728 x 90

انتقال مجاهدین به آلبانی و سایر کشورها,

سه پیام تبریک از تهران، رشت و اردبیل برای انتقال پیروزمند مجاهدین به آلبانی

-

تبریک از تهران، رشت و اردبیل برای انتقال پیروزمند مجاهدین به آلبانی
تبریک از تهران، رشت و اردبیل برای انتقال پیروزمند مجاهدین به آلبانی

نامه تبریک جمعی از پزشکان تهران برای انتقال پیروزمند مجاهدین از لیبرتی به آلبانی

درود به مجاهدین
درود به مقاومت
امروز در تاریخ مقاومت ثبت خواهد شد
به کوری چشم بدخواهان آزادی و به مبارکی خبر خروج سالم تمامی ساکنان زندان لیبرتی به آلبانی موجب شادی وصف ناپذیر مردم ایران شد.
خدای را سپاس بی‌پایان می‌گوییم که تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های خامنه‌ای مفلوک و عجوزه‌گانش بی‌ثمر ماند و مبارزین سرافراز مجاهدین این بار در آلبانی حاضر خواهند گفت و همگام با هزار اشرف در داخل، به پیکار رژیم رو به احتضار و خونخوار ولایت مطلقه خواهند رفت.
ما جمعی از پزشکان تهرانی با سپاس از مدیریت حساس و تاریخساز رئیس‌جمهور برگزیدهٴ مقاومت خانم مریم رجوی و با آرزوی تندرستی برای شیر همیشه بیدار برادر عزیزمان مسعود، این رویداد و پیروزی ماندگار را تبریک گفته و برای هزارمین بار حاضر خواهیم گفت تا همگان بدانند پیروزی نزدیک است و از آن ماست.
جمعی از پزشکان هوادار مجاهدین خلق ایران – تهران
19شهریور 95

بیانیه جمعی از جوانان و دانشجویان رشت در مورد پیروزی عظیم مقاومت در انتقال مجاهدین از عراق


صد تبریک به همه مبارزان راه آزادی. ما جمعی از جوانان و دانشجویان رشت پیروزی اشرفیان قهرمان را تبریک عرض می‌نماییم. امید داریم که با استقرار امن این قهرمانان که همه عمر و هستی‌شان را برای آزادی میهن و مردم ایران نثار کرده‌اند؛ دوران نوینی پیش رو داشته باشیم و همه مردم ایران از شر این آخوندهای پلید ضدبشر رهایی پیدا کنند. به همه این سرداران مردم ایران که سالیان در زیر بمب و موشک و حملات طاقت‌فرسا بودند؛ خسته نباشید می‌گوییم. خامنه‌ای می‌خواست حتی یک اشرفی سالم از عراق خارج نشود و برای کشتار آنان از هیچ اقدامی فروگذار نکرد. ولی سرداران ما با صبر و پایداری بی‌مثال خود همه این مکر و کید دشمن آخوندی را نقش برآب کردند. این پیروزی را به همه دست‌اندرکاران این کارزار سخت و نفس گیر و در وهله اول به خانم مریم رجوی تبریک می‌گوییم و برای همگی از خداوند بزرگ طول عمر و سعادت آرزومندیم. خامنه‌ای چشمت کور این یکی را هم ما بردیم.
جمعی از جوانان و دانشجویان رشت ۱۹شهریورماه

پیام تبریک جوانان اردبیل

تبریک تبریک ‌هزار تبریک
پایان پیروزمند پروژه عظیم انتقال مجاهدین از لیبرتی به آلبانی را به مردم ایران و خانم مریم رجوی تبریک می‌گوییم.
رژیم آخوندی در سراشیب سقوط که هر لحظه به سقوط خود نزدیکتر می‌شود ضربه جانانه دیگری از مقاومت مردم ایران خورد و سرانجام مجاهدین بعد از مبارزه 14ساله خونین، از این مبارزه پیروز بیرون آمدند و ضربه جانانه دیگری به رژیم پا به گور آخوندی وارد کردند. این پیروزی بزرگ شایان بالاترین جشنهاست چرا که رژیم آخوندی که خواهان نابودی مقاومت ایران بود، ولی خوشبختانه بور و کور شد و مجاهدین به سلامت برای جنگی بالاتر در جبهه‌یی دیگر عازم آلبانی شدند.
ما جوانان اردبیل این پیروزی بزرگ را به مردم ایران و خانم رجوی سمبل مقاومت و پایداری این جنبش تبریک می‌گوییم.
19شهریور 95.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2862250-8054-4cc2-a010-a4ce927926ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات