728 x 90

دخالتهای ایران,نقض حقوق بشر,اخبار حج,روابط ایران و کشورهای منطقه,

یاوه‌های خامنه‌ای علیه عربستان و همزمان با مراسم حج

-

پاسدار محسن رضایی
پاسدار محسن رضایی
یاوه‌گویی‌های سخیف خامنه‌ای علیه عربستان همزمان با مراسم حج در مکه مکرمه، موجی از محکومیت و ابراز انزجار و تقبیح را از سوی کشورهای منطقه به‌ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و همچنین مراجع مذهبی اهل سنت به‌دنبال داشت.

به دنبال فضیحت خامنه‌ای، پاسدار محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت نظام آخوندی، اذعان کرد که علت حمله ولی‌فقیه رژیم به عربستان، هراس از گرایش کشورهای منطقه به مقاومت ایران و به‌خاطر سرپوش گذاشتن روی انزوا و محکومیت جهانی رژیم بوده است.

پاسدار محسن رضایی در توجیه پیام فضاحت‌بار خامنه‌ای، که در داخل ٰرژیم هم سؤال ایجاد کرده، گفت:
خب حالا شما فرض کنید این پیام داده نمی‌شد... فرض کنید رهبر انقلاب پیام نمی‌دادند هان! محکم برخورد نمی‌کردند این چه تصوری توی جهان اسلام و توی خود حکام سعودی صورت می‌گرفت؟ حتماً اینها سوء استفاده بیشتری می‌کردند.

آخرین خبری که من دارم اینه که یک اتحادیه مجالس اروپا 19سپتامبر یا 20سپتامبر یک جلسه داره یکی از موضوعات بررسی حقوق‌بشر در ایران هست، منافقین با عربستان و اسرائیلی‌ها یک در حقیقت محاکمه نامه‌یی یک اتهام نامه‌یی علیه ما درست کردند که 400 تا بند داره اطلاعات غلط و دروغ رو جمع کردند می‌خواهند شبیه همون کنفرانس اسلامی که علیه ما چهار تا بند آوردند و تو کنفرانس اسلامی بیانیه علیه ما گرفتند می‌خواهند یک چنین بیانیه‌یی بگیرند که سران کشورهای اروپایی ارتباطشون رو با ایران نزدیک نکنند در حقیقت اروپا فاصله بگیره از ایران خب این الآن تو دستور کارشونه.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe3f9cc8-ef38-4464-844a-b71ac637904e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات