728 x 90

اخبار حوادث,

آتش‌سوزی در انبار مواد شیمیایی در شهرری

-

آتش‌سوزی در انبار مواد شیمیایی در شهرری
آتش‌سوزی در انبار مواد شیمیایی در شهرری
روز دوشنبه 15شهریور انبار مواد شیمیایی واقع در شهرری، خیابان انبار نفت دچار حریق شد و در آتش سوخت و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش رسانه‌های حکومتی در این آتش سوزی، سوله‌ای به وسعت 500 متر مربع مسقف دچار حریق شد. در داخل این سوله انبارهای کوچک 100 و 90 متری وجود داشت.

بنا‌ به این گزارش این سوله کاملاً شعله‌ور بود و دود زیادی از این آتش متساعد می‌شد.

در این حادثه یک کارگر انبار و سه آتش نشان مصدوم شدند.

خاطرنشان می‌شود در یک ماه گذشته، آتش‌سوزی در تأسیسات نفت، گاز و پتروشیمیهای رژیم در نقاط مختلف افزایش یافته است. مهمترین آنها آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی در بندر ماهشهر، پتروشیمی بیستون در استان کرمانشاه و لوله‏‌های اتیلن در منطقه پلدختر بود.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم دوم مرداد با عنوان ”جزئیات هشتمین حادثه صنعت پتروشیمی در سال ۹۵ - بروز ۲ حادثه در هر ماه“ به آتش سوزیهای گسترده در صنایع پتروشیمی به‌دلیل بی‌کفایتی کارگزاران رژیم اعتراف کرد و نوشت: «از ابتدای سال جاری تا امروز به‌طور متوسط هر ۱۵ روز یک حادثه در صنعت پتروشیمی کشور رخ داده است که وقوع ۸ حادثه تنها در ۱۲۵ روز کنار بروز حوادث متعدد سالهای گذشته در صنعت پتروشیمی نشان می‌دهد این صنعت در بخش HSE نیازمند ایجاد تغییرات راهبردی است» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd45fa53-6a51-4b7b-8fed-02de4892ae2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات