728 x 90

سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران,

بیانیه جمعی از جوانان در منطقه یک تهران به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

-

سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد
سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران مبارک باد
ما جمعی از جوانان تهرانی به حنیف بنیانگذار و یارانش درود می‌فرستیم چرا که شجره طیبه سازمانی را بنیاد نهادند که بعد از نیم قرن پاک و پرافتخار و از کوران ابتلائات برآمده رو به آینده بسا پرشکوهی قرار گرفته است.

حنیف و یارانش غبار از رخ دین و ناخالصیهای ارتجاعی آن زدودند. هنر بنیانگذاران سازمان و محمد حنیف، این بود که مبارزه انقلابی و ضد بهره‌ کشانه پیشه کردند، یعنی مبارزه‌یی با مشی مسلحانه حرفه‌یی و تمام‌عیار. قبل از آنها در فرهنگ رایج چنین چیزی وجود نداشت. یعنی هر کس در حاشیه کار و زندگیش، دست به‌کار سیاسی هم می‌زد و در حقیقت مبارزه جدی در کار نبود.

علاوه بر این، آنها به پیدا کردن عناصر انقلابی و تربیت کردن آنها در حد همان روزگار، همت گماشتند. در آن زمان جو غالب در بهترین صورت این بود که درس و دانشگاه و بعد هم شغل و تشکیل خانواده، جوانان را به خود مشغول می‌کرد.

بله پیام بنیانگذاران سازمان مجاهدین، پیام ماندگاری و فزایندگی و در حقیقت پیام رستگاری است. وقتی که مجاهدین آن کاری را که باید، می‌کنند، آن فدیه‌یی را که باید، می‌دهند و آن چیزی را که باید، قربانی می‌کنند؛ در نتیجه، خدا در وقت خودش به‌اضعاف تلافی و جبران می‌کند. این منطق و مشی تکامل است.

ولی حالا بعد از پنج دهه به‌نظر می‌رسد که به‌خاطر همان نفس و قدم صدق اولیه، مجاهدین را پشتوانه‌یی که به امام حسین و مولا امیرالمؤمنین حیدر راه می‌برد، بیمه کرده است. و خدا کند که شایستگی آن را داشته باشیم و هر روز کسب کنیم و آن را از دست ندهیم.

خمینی می‌خواست برای بقای نظام خود نسل مجاهدین را نابود کند اما از رژیم او جز موجود لعنت‌شده‌یی باقی نمانده که سراپا در فساد و خونریزی غرق شده و نکبت تاریخ ایران است. حال آن‌که نسل مجاهدین و آرمان و اندیشه آن‌ها اعتلا یافت و شهیدان قتل‌عام۶۷، وجدان تباهی‌ناپذیر مردم ایران شدند.

جنبش دادخواهی، مؤاخذه رژیم ولایت فقیه بر سر تمامی اسرار مخفی این کشتار است. سران این رژیم باید بگویند اسامی کامل قتل‌عام‌شدگان چیست؟ ملل‌متحد و شورای امنیت باید ترتیبات سیاسی و حقوقی محاکمه بین‌المللی سران این رژیم به اتهام جنایت علیه بشریت را فراهم کنند. همه مدافعان حقوق‌بشر و هر کس را که در سراسر جهان برای حقوق انسانی احترام قائل است به‌همراهی با خواست مردم ایران برای محاکمه سران رژیم فرا می‌خوانیم.

این خواست، البته با آزادی ایران اسیر قرین است و آن روزی است که قهرمانان قتل‌عام‌شده همراه با همه شهیدان در نسیم حیات‌بخش آزادی، تمام ایران را شکوفا و زنده خواهند کرد.

ما جوانان هوادار سازمان در تهران در سالگرد تأسیس سازمان پرافتخارمان اعلام می‌داریم که جنایت قتل‌عام ۶۷ را هرگز نه فراموش می‌کنیم و نه می‌بخشیم و خواهان ارجاع این پرونده به شورای امنیت و محاکمه آمران و عاملان آن به‌خصوص شخص خامنه‌ای جلاد در دادگاههای بین‌المللی هستیم.

جمعی از جوانان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در منطقه یک تهران۱۵شهریور ۹۵.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9bc6989a-111d-4a4c-80a0-b3bb95f692f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات