728 x 90

سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران,

بیانیه یگان بنیانگذار شهید اصغر بدیع زادگان به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان

-

 به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدين خلق ايران
به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدين خلق ايران
بیانیه یگان بنیانگذار شهید اصغر بدیع زادگان به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان

به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران
ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاءعندربهم یرزقون

سلام بر حنیف و سعید و بدیع زادگان
سلام بر بنیانگذاران کبیر مجاهدین خلق ایران
بسم الله الرحمن الرحیم
کلمه طیبه کشجرهٴ طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السماء
کلمه و واژه پاک و طیب آزادی هم‌چون درخت بالنده و پاک است که اصل و کنه آن ثابت، پابرجا و استوار است و شاخ و برگ آن بر فراز آسمان هاست.

در پنجاه و یکمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران به‌سر می‌بریم.

چه زیبا می‌شود این آیه را در وصف حنیف و یاران و سازمانش به کار برد که به واقع عمل و جهادشان مصداق بارز آن است.

بله، محمد حنیف‌نژاد و سعید محسن و اصغر بدیع زادگان در 4خرداد 51 با خون پاک و طیب خویش نهال پاک و پاکیزه انقلاب و آزادی و تکامل را آبیاری کردند و سپس آن را به شیر آهن کوهمردی سپردند که پس از آنان هر روز و هر روز شهید شد ولی با تحمل رنج و سختی و با مقاومت پایدار و سرفراز و در توفان و تبلیغات و لجن پراکنی دستگاه یزیدیان زمان اصل و آرمان سازمان را در تمامی ابعاد آن حفظ و حراست کرد.

کسی که اپورتونیست چپ‌نما وقتی می‌خواستند سازمان حنیف را منحرف کند تا همه چیز به سود راست ارتجاعی تمام شود چونان کوهی پر صلابت و استوار در برابرشان ایستاد.

و امروز همه ما مدیون او هستیم که آرمان و اصالت سازمان را حفظ کرد.

ارتجاع پس از شهادت حنیف کبیر و بنیانگذاران همواره خواسته است که مثل همیشه با نشر اکاذیب دیوانه وار با بی‌شرمانه‌ترین لجن پراکنیها بین ایدئولوژی و خط و مشی بنیانگذاران با آنچه که امروز به رهبری دانای مجاهدین است شکاف ایجاد کند ولی کیست که نداند اگر برادر مسعود نبود دیگر مجاهدینی نبودند.

چه کس پاسدار خون 120000 گل‌سرخ مجاهد خلق بوده و هست؟

بله همه ما به‌وضوح مشاهده می‌کنیم، آن نهالی که بنیانگذاران کبیر سازمان پی افکندند امروز به درختی تنومند و استوار تحت رهبری مقاومت نسل بی‌شماران و فرماندهی کل ارتش آزادیبخش ملی ایران مسعود رجوی تبدیل شده است.

وانگهی در شرایطی امسال پنجاه و یکمین سالگرد پرشکوه سازمان را گرامی می‌داریم که کهکشان 19تیر را به یمن تلاشهای مریم رهایی از سرگذرانده‌ایم و در عین حال با فراخوان جنبش دادخواهی توسط ایشان خواستار محاکمه جلادان و دژخیمانی که دستشان به خون سی هزار شهید گلکون کفن در مرداد 67 آلوده بوده است هستیم و به قول علی علیه‌السلام تأکید می‌کنیم که روز دادخواهی مظلوم از ظالم شکننده‌تر است.

در پایان سلام و درودی دیگر می‌فرستیم بر ستارگانی که در دل تیره شب تابیدند و طرحی نو بر فلک اجتماعی کشور بر انداختند و با خون پاکشان نسلی را سیراب کردند.

سلام الله علیهم
یگان مجاهد شهید اصغر بدیع زادگان_گیلان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20c3d516-9815-42bc-9960-ba2ca99072f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات